Quote from Guest on 3 October 2008, 19:26Snart dags att börja springa inne på löpband igen så därför undrar jag om någon känner till något gym i Stockholm som man samtidigt springer på löpbandet kan se på t.ex. canalplus (inte 1,2 och 4:an). Det skulle underlätta mycket i mina 2-3 timmars pass.
Snart dags att börja springa inne på löpband igen så därför undrar jag om någon känner till något gym i Stockholm som man samtidigt springer på löpbandet kan se på t.ex. canalplus (inte 1,2 och 4:an). Det skulle underlätta mycket i mina 2-3 timmars pass.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 19:36Jag har stått och sprungit på Worldclass Hilton hotell (Slussen) och sett på sportkanaler - kolla med dom. Om dom bara har kanalerna kan man byta själv till vad man vill se på där. Otroligt häftiga löpband dessutom!
Jag har stått och sprungit på Worldclass Hilton hotell (Slussen) och sett på sportkanaler - kolla med dom. Om dom bara har kanalerna kan man byta själv till vad man vill se på där. Otroligt häftiga löpband dessutom!
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 10:07Kolla även med Balance, där finns en väldans massa löpband med inbyggd TV (med kanalväljare). Man behöver hörlurar om man vill höra något 🙂
Kolla även med Balance, där finns en väldans massa löpband med inbyggd TV (med kanalväljare). Man behöver hörlurar om man vill höra något 🙂