Quote from Guest on 17 October 2007, 20:00Välkommen att jogga/löpa (H ) åga(D)alens (U)ltra (M)araton.
Efter Sörmlands Ultra finns en länktan att löpa en liknande sträcka i Hågadalen i Uppsala. H-DUM grundar sig på en 15 och en 10 km slinga, som pusslas ihop till ca 50 km. Man tangerar således s
Välkommen att jogga/löpa (H ) åga(D)alens (U)ltra (M)araton.
Efter Sörmlands Ultra finns en länktan att löpa en liknande sträcka i Hågadalen i Uppsala. H-DUM grundar sig på en 15 och en 10 km slinga, som pusslas ihop till ca 50 km. Man tangerar således s
Quote from Funbeat user on 17 October 2007, 20:10Superskoj! Jag kommer!
Superskoj! Jag kommer!
Quote from Funbeat user on 17 October 2007, 21:58Lite nyfiken, var startar ni? Finns det nån karta över rundorna?
Lite nyfiken, var startar ni? Finns det nån karta över rundorna?
Quote from Stefan Kinberg on 17 October 2007, 22:13ca 3 km utmed gamla banvallen från Ekebybruk (Friskis och Svettis). Det finns en ingång till Kung Björns spår på vänster sida där vi brukar parkera cyklarna när vi ska springa.
ca 3 km utmed gamla banvallen från Ekebybruk (Friskis och Svettis). Det finns en ingång till Kung Björns spår på vänster sida där vi brukar parkera cyklarna när vi ska springa.
Quote from Funbeat user on 3 November 2007, 08:35Eh... är H DUM nåt ni arrar själva? Hittade ingen info om detta... 🙁 ...!
Eh... är H DUM nåt ni arrar själva? Hittade ingen info om detta... 🙁 ...!
Quote from Fredrik Närenfors on 3 November 2007, 11:40Hur gick det? Hur många blev ni?
Hur gick det? Hur många blev ni?
Quote from Stefan Kinberg on 5 November 2007, 15:38Eftersom trycket från massorna blivit så omfattande finner jag ingen annan råd än berätta.
Ivriga och med stor revanschlystnad efter SUM (vi nådde inte målet på 5 timmar blankt), beslutade Olle och jag att det inte räckte med stumma och ömma ben från fö
Eftersom trycket från massorna blivit så omfattande finner jag ingen annan råd än berätta.
Ivriga och med stor revanschlystnad efter SUM (vi nådde inte målet på 5 timmar blankt), beslutade Olle och jag att det inte räckte med stumma och ömma ben från fö
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 16:35Mycket bra sammanfattning! Jag ser fram emot nästa försök.
Mycket bra sammanfattning! Jag ser fram emot nästa försök.
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 21:17Varför inte ett tidsbestämt lopp? 5-timmars eller 6-timmars? Då törs kanske vi sniglar vara med. Då springer man ju så länge man orkar och kan gå mellan varven. Och ni som är snabbfotade hinner minst med era 5 mil.
Varför inte ett tidsbestämt lopp? 5-timmars eller 6-timmars? Då törs kanske vi sniglar vara med. Då springer man ju så länge man orkar och kan gå mellan varven. Och ni som är snabbfotade hinner minst med era 5 mil.
Quote from Stefan Kinberg on 7 November 2007, 09:32Bra idé, men jag tänker riktigt inte så. Själva tanken på att styras av ett tidsmål känns i dessa sammanhang inte alls kul. Idén med H-DUM är att jogga/kuta i skogen så länge man känner för det. Blir det sedan så långt som man tänkt sig så är väl det kul,
Bra idé, men jag tänker riktigt inte så. Själva tanken på att styras av ett tidsmål känns i dessa sammanhang inte alls kul. Idén med H-DUM är att jogga/kuta i skogen så länge man känner för det. Blir det sedan så långt som man tänkt sig så är väl det kul,