Quote from Guest on 3 July 2011, 21:34Hej, jag behöver lite tips o råd från någon som vet. Om vad?
Jo det är så att jag fått ont i min höft. Vänster sida. Tror det är fästet till höftböjaren som är lite inflammerat eller nåt.
Vet inte om jag gjort någon specifikt dåligt för höften. Har dock
Hej, jag behöver lite tips o råd från någon som vet. Om vad?
Jo det är så att jag fått ont i min höft. Vänster sida. Tror det är fästet till höftböjaren som är lite inflammerat eller nåt.
Vet inte om jag gjort någon specifikt dåligt för höften. Har dock
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 21:44Segt med skada 🙁 har också haft ont i höften innan och det är vanligt bland löpare. Själv var jag dum som inte vilade itid, men en bra sak jag gjorde var tro det eller ej att hoppa hopprep efter pass någon gång i veckan. Tror det bidragit till bättre hål
Segt med skada 🙁 har också haft ont i höften innan och det är vanligt bland löpare. Själv var jag dum som inte vilade itid, men en bra sak jag gjorde var tro det eller ej att hoppa hopprep efter pass någon gång i veckan. Tror det bidragit till bättre hål
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 22:08Tack för tipset 😀
Hur länge bör jag vila från löpning, anser du? 🙂
Tack för tipset 😀
Hur länge bör jag vila från löpning, anser du? 🙂
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 02:10Jag vet inte vad som är bra mot ont i höften, men hjälper det att hoppa rep, så kanske en balansplatta också är bra, är det en inflammation i höften borde Naproxen få bort det snabbt.
Jag vet inte vad som är bra mot ont i höften, men hjälper det att hoppa rep, så kanske en balansplatta också är bra, är det en inflammation i höften borde Naproxen få bort det snabbt.
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 06:02Prova med Ibumetin kur i 7 dagar, ta 3 om dagen oavsett under hela veckan (om du inte får ont i magen, då får du sluta). Byt ut i alla fall en del löpning mot annan träning (cykel, styrketräning, simning...) Brukar ofta hjälpa med övningar för att bli st
Prova med Ibumetin kur i 7 dagar, ta 3 om dagen oavsett under hela veckan (om du inte får ont i magen, då får du sluta). Byt ut i alla fall en del löpning mot annan träning (cykel, styrketräning, simning...) Brukar ofta hjälpa med övningar för att bli st
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 14:31Tack så mycket 😀
Tack så mycket 😀