Quote from Guest on 13 May 2008, 21:36Hej!
Jag har precis hittat till denna sida och ser fram emot mången bra läsning! Jag har haft ont i höften sedan i februari. Det har blivit mycket bättre nu men gör fortfarande lite ont och jag vill inte sätta igång att springa igen förrän det känns helt
Hej!
Jag har precis hittat till denna sida och ser fram emot mången bra läsning! Jag har haft ont i höften sedan i februari. Det har blivit mycket bättre nu men gör fortfarande lite ont och jag vill inte sätta igång att springa igen förrän det känns helt
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 21:46välkommen
när det gäller höfter så finns det tusen saker som kan orsaka smärta och utan en diagnos så är det väldigt svårt att ge några råd.
dock är det klokt att vänta med ökad träningsmängd tills du känner dig helt bra
välkommen
när det gäller höfter så finns det tusen saker som kan orsaka smärta och utan en diagnos så är det väldigt svårt att ge några råd.
dock är det klokt att vänta med ökad träningsmängd tills du känner dig helt bra
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 10:57Jag har haft mkt problem m höfter och rygg och har mången gång räddats av Stora Stretchboken av Kristian Berg samt en bra sjukgymnast. Boken finns på adlibris.se. Krya på dig!
Jag har haft mkt problem m höfter och rygg och har mången gång räddats av Stora Stretchboken av Kristian Berg samt en bra sjukgymnast. Boken finns på adlibris.se. Krya på dig!