Quote from Guest on 18 April 2013, 10:51Jag undrar om det är någon som har samma besvär som jag vad det gäller ovanstående?
Så fort jag gör något högintensivt, ute eller inne, så drabbas jag av nysattacker ala herre jösses! Jag nyser säkert 40-50 ggr och sen kommer rinnsnuvan...ofta är jag bät
Jag undrar om det är någon som har samma besvär som jag vad det gäller ovanstående?
Så fort jag gör något högintensivt, ute eller inne, så drabbas jag av nysattacker ala herre jösses! Jag nyser säkert 40-50 ggr och sen kommer rinnsnuvan...ofta är jag bät
Quote from Funbeat user on 18 April 2013, 11:01Någon månad tillbaka - skulle kunna vara någon form av allergisk reaktion på pollen. Våren är ju här. Det kan också bero på var du tränar eller vad du har på dig. Många reagerar på mögelsporer, kan ha med snösmältningen att göra. Det är inte alldeles ovan
Någon månad tillbaka - skulle kunna vara någon form av allergisk reaktion på pollen. Våren är ju här. Det kan också bero på var du tränar eller vad du har på dig. Många reagerar på mögelsporer, kan ha med snösmältningen att göra. Det är inte alldeles ovan
Quote from Funbeat user on 18 April 2013, 11:17Ansträngingsastma?
http://www.astmainfo.nu/om-astma/anstrangningsastma/
Ansträngingsastma?
Quote from Funbeat user on 23 April 2013, 16:56Tack för tips/info.
Har inte vågat köra något högintensivt sedan onsdag förra veckan. Har lock för v.öra men har kollat med VC som säger att det inte är något fel på det...
Körde lättare styrketräning igår, och vet inte om jag inbillar mig att jag känne
Tack för tips/info.
Har inte vågat köra något högintensivt sedan onsdag förra veckan. Har lock för v.öra men har kollat med VC som säger att det inte är något fel på det...
Körde lättare styrketräning igår, och vet inte om jag inbillar mig att jag känne