Quote from Guest on 11 April 2007, 14:57Nya jaktmarker utforskades under gårdagens löprunda. Koncentrerat höll jag blicken fäst ner på marken för att inte snubbla eller trampa fel på den minst sagt ojämna banan.
Då och då tittade jag upp och kontrollerade att det fortfarande fanns gula pricka
Nya jaktmarker utforskades under gårdagens löprunda. Koncentrerat höll jag blicken fäst ner på marken för att inte snubbla eller trampa fel på den minst sagt ojämna banan.
Då och då tittade jag upp och kontrollerade att det fortfarande fanns gula pricka
Quote from Jan Lundquist on 11 April 2007, 15:07Jag springer inte så långt så jag råkar ut för några direkta äventyr. Men din upplevelse låter härlig 🙂
Jag springer inte så långt så jag råkar ut för några direkta äventyr. Men din upplevelse låter härlig 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2007, 15:23Själv har jag inga så där jätteintressanta missöden, förutom att jag höll på att kollidera med Malin Everlöv en gång då hon cyklade på trottoaren. Det närmsta jag varit elitlöparkompetens.
En kollega har en lustig egenskap, han tar sig till närmsta skog
Själv har jag inga så där jätteintressanta missöden, förutom att jag höll på att kollidera med Malin Everlöv en gång då hon cyklade på trottoaren. Det närmsta jag varit elitlöparkompetens.
En kollega har en lustig egenskap, han tar sig till närmsta skog
Quote from Urban Nilsson on 11 April 2007, 16:14Ha ha ha! Jag ska börja ta ut kompassriktningen nere på stan! (H)
Ha ha ha! Jag ska börja ta ut kompassriktningen nere på stan! (H)
Quote from Fredrik Närenfors on 13 April 2007, 01:32En gång i min ungdom när jag var på väg ut på hygget en tidig morgon med motorsåg i ena handen, en bensintank i andra och matsäcken i ryggsäcken så korsade plötsligt en älgko min stig ca två meter fram.
Vi tvärstannade bägge två och stod blickstilla i e
En gång i min ungdom när jag var på väg ut på hygget en tidig morgon med motorsåg i ena handen, en bensintank i andra och matsäcken i ryggsäcken så korsade plötsligt en älgko min stig ca två meter fram.
Vi tvärstannade bägge två och stod blickstilla i e
Quote from Funbeat user on 13 April 2007, 22:20Hmm, vad sjunger man för en älg?
Hmm, vad sjunger man för en älg?
Quote from Fredrik Närenfors on 13 April 2007, 22:36Jag kommer faktiskt inte ihåg. Jag tror inte det var nån sång utan bara en melodi utan ord, som skapades av stundens magi.
Jag kommer faktiskt inte ihåg. Jag tror inte det var nån sång utan bara en melodi utan ord, som skapades av stundens magi.
Quote from Pernilla Rasmusson on 10 May 2007, 22:27Förra sommaren stod en stor häst mitt på spåret - i Ursvik i Stockholm. Den hade rymt från ett stall i närheten... Jag sprang dit för att rapportera, men hittade ingen. Undrar än idag hur det gick för dem att få tillbaka hästen. Säkert bra, men det var ia
Förra sommaren stod en stor häst mitt på spåret - i Ursvik i Stockholm. Den hade rymt från ett stall i närheten... Jag sprang dit för att rapportera, men hittade ingen. Undrar än idag hur det gick för dem att få tillbaka hästen. Säkert bra, men det var ia