Quote from Guest on 5 April 2009, 19:38Började cykla för ca 2 år sen, vet inte hur jag ska träna för att kunna hålla en högre snittfart,har ungefär samma om jag kör 3 eller 6 mil,tränar ofta själv
Började cykla för ca 2 år sen, vet inte hur jag ska träna för att kunna hålla en högre snittfart,har ungefär samma om jag kör 3 eller 6 mil,tränar ofta själv
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 19:48Samma här! Håller mina stadiga 30-33km/h. Vad göra för att öka snittet? Intervaller är tråkigt!
Janne
Samma här! Håller mina stadiga 30-33km/h. Vad göra för att öka snittet? Intervaller är tråkigt!
Janne
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 19:50Sluta tycka intervaller är tråkigt för det finns nog ingen genväg. Intervaller är svaret tror jag.
Sluta tycka intervaller är tråkigt för det finns nog ingen genväg. Intervaller är svaret tror jag.
Quote from ellen olsson on 5 April 2009, 19:52För att bli snabbare så måste man pressa sig och om man vill pressa sig utan att bli alltför sliten så är det intervaller som gäller. Om ni inte vill köra intervaller så får ni köra korta snabbdistanspass i mycket hög intensitet och vila mer mellan passen
För att bli snabbare så måste man pressa sig och om man vill pressa sig utan att bli alltför sliten så är det intervaller som gäller. Om ni inte vill köra intervaller så får ni köra korta snabbdistanspass i mycket hög intensitet och vila mer mellan passen
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 19:53Trampa fortare på samma växel brukar också fungera.
Trampa fortare på samma växel brukar också fungera.
Quote from Rasmus Olsson on 5 April 2009, 19:57Ge lite tips på man bör intervallträna (min kompis brorsas systers kusin vill veta).
Ge lite tips på man bör intervallträna (min kompis brorsas systers kusin vill veta).
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 19:58*fniss*
*fniss*
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 20:08Hur ska intervallerna vara? pratar med en som aldrig tränat kondition.styrkeintervall?
Hur ska intervallerna vara? pratar med en som aldrig tränat kondition.styrkeintervall?
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 20:09http://www.bikesplit.com/bsa12.htm t.ex.
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 20:09"tränar ofta själv", där har du svarat själv på frågan.
"tränar ofta själv", där har du svarat själv på frågan.