Quote from Guest on 13 January 2011, 15:09Såg att det finns någonting som heter Löpningens dag.
http://temadagar.se/lopningens-dag/
Ja varför inte...
Såg att det finns någonting som heter Löpningens dag.
Ja varför inte...
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 15:19Jag firar löpningens dag 3-4 gånger i veckan 🙂
Jag firar löpningens dag 3-4 gånger i veckan 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 15:23@Anna, firar du den med tårta då? 😉
@Anna, firar du den med tårta då? 😉
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 15:25Hehe, nej, då hade jag nog inte sprungit så mycket, utan rullat fram. Jag har bestämt mig för att (när jag får välja själv) fira saker med trevliga aktiviteter istället för med mat. Jag undrar varför man alltid firar med mat (och alkohol)....
Hehe, nej, då hade jag nog inte sprungit så mycket, utan rullat fram. Jag har bestämt mig för att (när jag får välja själv) fira saker med trevliga aktiviteter istället för med mat. Jag undrar varför man alltid firar med mat (och alkohol)....
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 15:40Det var ju ett gäng tjejer som drog igång det förra året. Bland annat Sofie här på funbeat (och runners world). Frågan är om det händer nåt särskilt i år? Förra året var det en massa gemensamma pass över landet som firade löpningens dag.
Det var ju ett gäng tjejer som drog igång det förra året. Bland annat Sofie här på funbeat (och runners world). Frågan är om det händer nåt särskilt i år? Förra året var det en massa gemensamma pass över landet som firade löpningens dag.
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 11:15Käka tårta 4 gånger i veckan är kanske att ta i men om man rör på sig ordentligt är det nog inte fel att smaska i sig en hemmagjord tårta då och då.(läs tårtbit)
En sockerkaksbotten med hallon, blåbär, riktig vaniljkräm och lite grädde på toppen eller var
Käka tårta 4 gånger i veckan är kanske att ta i men om man rör på sig ordentligt är det nog inte fel att smaska i sig en hemmagjord tårta då och då.(läs tårtbit)
En sockerkaksbotten med hallon, blåbär, riktig vaniljkräm och lite grädde på toppen eller var