Quote from Guest on 23 October 2008, 10:35Har två favoritbackar som jag brukar springa och är nyfiken på hur mycket nivåskillnad det är. Testade Google Earth och fick min älskade hatbacke på 750 m att ha en nivåskillnad på 55 m. Men den har så ruskigt dålig upplösning över Motala så jag litar int
Har två favoritbackar som jag brukar springa och är nyfiken på hur mycket nivåskillnad det är. Testade Google Earth och fick min älskade hatbacke på 750 m att ha en nivåskillnad på 55 m. Men den har så ruskigt dålig upplösning över Motala så jag litar int
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 10:45Har du kollat Google Maps terrängvisning? I största upplösning visar den 20-meters ekvidistans, kanske lite dåligt för ditt behov?
Testa också Lantmäteriets onlinetjänst, egentligen avsedd för att skapa en karta de trycker upp men funkar också för dina b
Har du kollat Google Maps terrängvisning? I största upplösning visar den 20-meters ekvidistans, kanske lite dåligt för ditt behov?
Testa också Lantmäteriets onlinetjänst, egentligen avsedd för att skapa en karta de trycker upp men funkar också för dina b
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 21:47Kolla annars om det finns någon orienteringsklubb i närheten som kan tänkas ha en karta över området. Dessa kartor är väl det bästa tänkbara för att mäta höjder.
Kolla annars om det finns någon orienteringsklubb i närheten som kan tänkas ha en karta över området. Dessa kartor är väl det bästa tänkbara för att mäta höjder.