Quote from Guest on 24 July 2008, 23:44Hej! Nu börjar jag känna mig tjatig här inne om mina hälar men nu står jag snart inte ut längre.
Det som jag trodde var hälsporre verkade vara nedtrampade "fettkuddar".. sedan gissade jag på trötta fotvalv efter cyklingen och nu är min senaste teroi ...
Hej! Nu börjar jag känna mig tjatig här inne om mina hälar men nu står jag snart inte ut längre.
Det som jag trodde var hälsporre verkade vara nedtrampade "fettkuddar".. sedan gissade jag på trötta fotvalv efter cyklingen och nu är min senaste teroi ...
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 23:54Hur känns dom första 5-10 stegen på morgonen när du rest dig från sängen?
Hur känns dom första 5-10 stegen på morgonen när du rest dig från sängen?
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 03:46Hej Jonas! På morgonen är jag bara stel i fötterna men det gör inte det minsta ont då, ingen molvärk.
Hej Jonas! På morgonen är jag bara stel i fötterna men det gör inte det minsta ont då, ingen molvärk.
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 13:10Hälsporre/plantar fasciit brukar vara värst på morgonen, då man tar de första stegen, samt när man suttit stilla en stund och reser sig upp och går. Då är det kanske uttrampad hälkudde du har då och hälsensinflammation, gissar jag, men jag är absolut inge
Hälsporre/plantar fasciit brukar vara värst på morgonen, då man tar de första stegen, samt när man suttit stilla en stund och reser sig upp och går. Då är det kanske uttrampad hälkudde du har då och hälsensinflammation, gissar jag, men jag är absolut inge
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 14:14Exakt. Baserat på det lilla som sägs så är preldiagnosen plantar fasciit.
Plantar fasciit är ett vanligt symtom och klart behandlingsbart. Orsaken till det kan vara flera saker, men sällan bara en sak. Vanligast är höga och muskulärt svaga fotvalv samt
Exakt. Baserat på det lilla som sägs så är preldiagnosen plantar fasciit.
Plantar fasciit är ett vanligt symtom och klart behandlingsbart. Orsaken till det kan vara flera saker, men sällan bara en sak. Vanligast är höga och muskulärt svaga fotvalv samt
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 17:09Tack Jonas och Allie!
Jag ska testa rehabtipsen Jonas!! Tusen tack!!
AnnaPanna
Tack Jonas och Allie!
Jag ska testa rehabtipsen Jonas!! Tusen tack!!
AnnaPanna
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 00:56Jag vill ändå rekommendera ett besök hos en ortoped eller liknande för utprovande av inlägg. Mina inlägg har en upphöjning långt fram i hålfoten och gör att hela hålfoten håller sig uppe bättre. Mina problem började när jag hade köpt ett par Keen-sandaler
Jag vill ändå rekommendera ett besök hos en ortoped eller liknande för utprovande av inlägg. Mina inlägg har en upphöjning långt fram i hålfoten och gör att hela hålfoten håller sig uppe bättre. Mina problem började när jag hade köpt ett par Keen-sandaler