Quote from Guest on 24 August 2007, 19:49Nu får alla proffs som finns på funbeat gärna hjälpa mig. Jag har nyligen börjat använda en sula anpassad efter min fot, detta beror på att hälen slog igenom. Jag märker redan en klar förbättring, nu skulle jag villa ha tips på övningar eller andra tips s
Nu får alla proffs som finns på funbeat gärna hjälpa mig. Jag har nyligen börjat använda en sula anpassad efter min fot, detta beror på att hälen slog igenom. Jag märker redan en klar förbättring, nu skulle jag villa ha tips på övningar eller andra tips s
Quote from Funbeat user on 24 August 2007, 19:59vad menas med att "hälen slår igenom?
sätter du ner hälen först i backen när du springer?
vad menas med att "hälen slår igenom?
sätter du ner hälen först i backen när du springer?
Quote from Albert Norlén on 24 August 2007, 20:36På frågan sätter jag ner hälen först är svaret ja
På frågan sätter jag ner hälen först är svaret ja
Quote from Funbeat user on 24 August 2007, 21:44gör inte det. hälen håller för det när du går för att du inte har något flygmoment, mne inte för löpning. dessutom går kraften då snett uppåt bakåt istället för framåt. i tråden "löpa avslapnat" (tror jag) så finns det bra länkar och tips.
gör inte det. hälen håller för det när du går för att du inte har något flygmoment, mne inte för löpning. dessutom går kraften då snett uppåt bakåt istället för framåt. i tråden "löpa avslapnat" (tror jag) så finns det bra länkar och tips.