Quote from Guest on 5 November 2011, 08:49Hej,
Jag har under en längre tid haft hälseneproblem och fick nu i dagarna även en ny sorts smärta på insidan av den andra fotens häl. Är så less på detta och har uppsökt än den ena än den andra doktorn, naprapat, sjukgymnast osv. Vill komma i kontakt med
Hej,
Jag har under en längre tid haft hälseneproblem och fick nu i dagarna även en ny sorts smärta på insidan av den andra fotens häl. Är så less på detta och har uppsökt än den ena än den andra doktorn, naprapat, sjukgymnast osv. Vill komma i kontakt med
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 08:59Känner inte till dem. Många har fått bra hjälp av naprapaterna på Accessrehab på Sveav. Eller heter dom rehabaccess - minns inte just nu. Lycka till!
Känner inte till dem. Många har fått bra hjälp av naprapaterna på Accessrehab på Sveav. Eller heter dom rehabaccess - minns inte just nu. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 09:31Tyvärr känner jag inte till dom. Jag kan rekommendera Roslagskliniken vid RoslagsNäsby station, vid Rolagsbanan, 15-20 min från Östra Station. Dom har hjälpt mej många gånger. Dom är dyra men bra!
Tyvärr känner jag inte till dom. Jag kan rekommendera Roslagskliniken vid RoslagsNäsby station, vid Rolagsbanan, 15-20 min från Östra Station. Dom har hjälpt mej många gånger. Dom är dyra men bra!
Quote from Elias Engqvist on 5 November 2011, 10:31Access Rehab heter dom, jag brukar också gå dit. Jättebra. http://accessrehab.se/index.php
Access Rehab heter dom, jag brukar också gå dit. Jättebra. http://accessrehab.se/index.php
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 14:01Idrottsdoktorn är väldigt seriös. Dyr, men kan mycket. Han har varit rådgivare i löpkolumnen i SvD, förresten
Idrottsdoktorn är väldigt seriös. Dyr, men kan mycket. Han har varit rådgivare i löpkolumnen i SvD, förresten
Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 08:44Tack för tipsen!
🙂
Tack för tipsen!
🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 09:01När ja får ont i hälsenan så gör ja såna där tå hävningar i trappan då försvinner det.. får ofta det när jag vilat ett tag och kör på för hårt så inte den orkar med.. vet inte varför du får ont och så men ville bara delge
När ja får ont i hälsenan så gör ja såna där tå hävningar i trappan då försvinner det.. får ofta det när jag vilat ett tag och kör på för hårt så inte den orkar med.. vet inte varför du får ont och så men ville bara delge
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 17:39Hej igen!
Håhå jaja.Excentriska tåhävningar gör jag varje dag sen lång tid tillbaka tillika några andra rehabövningar för att stärka upp här och där, men det hjälper inte hela vägen tydligen. Skulle jag göra alla rehabövn. som vore bra för höftböjare, små
Hej igen!
Håhå jaja.Excentriska tåhävningar gör jag varje dag sen lång tid tillbaka tillika några andra rehabövningar för att stärka upp här och där, men det hjälper inte hela vägen tydligen. Skulle jag göra alla rehabövn. som vore bra för höftböjare, små
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 09:09Jag har nyligen fått höra att skador relaterade till hälar och hälsenor ofta har ett ursprung i hur man springer. Om du har en felaktig löpteknik kommer dina problem att återkomma. Jag har lidit av plantar faschiit sedan i vintras och först efter att jag
Jag har nyligen fått höra att skador relaterade till hälar och hälsenor ofta har ett ursprung i hur man springer. Om du har en felaktig löpteknik kommer dina problem att återkomma. Jag har lidit av plantar faschiit sedan i vintras och först efter att jag
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 21:19Accessrehab i kombination med excentriskträning enligt:
http://www.skane.se/upload/Webbplatser/Hassleholm/nya%20h%C3%A4ssleholm/dokument/halsena_061127.pdf
och hjälp att hitta ett bättre löpsteg/löpteknik har hjälpt mig att bli av med problem med hälse
Accessrehab i kombination med excentriskträning enligt:
http://www.skane.se/upload/Webbplatser/Hassleholm/nya%20h%C3%A4ssleholm/dokument/halsena_061127.pdf
och hjälp att hitta ett bättre löpsteg/löpteknik har hjälpt mig att bli av med problem med hälse