Quote from Guest on 19 March 2014, 12:54Har kommit igång med löpningen ordentligt efter att joggat lite mindre under vinterhalvåret med tränat skidor och kört vasaloppet. Dock har jag senaste dagarna börjat känna en pulserande smärta komma emellanåt i ena hälsenan. Den kommer när som helst unde
Har kommit igång med löpningen ordentligt efter att joggat lite mindre under vinterhalvåret med tränat skidor och kört vasaloppet. Dock har jag senaste dagarna börjat känna en pulserande smärta komma emellanåt i ena hälsenan. Den kommer när som helst unde
Quote from Funbeat user on 19 March 2014, 13:04Hade jag varit du hade jag velat sett ett ultraljud på den där vadmuskeln...
Hade jag varit du hade jag velat sett ett ultraljud på den där vadmuskeln...
Quote from Funbeat user on 21 March 2014, 08:55Ingen diagnos utan utgår från mig själv och mina hälseneproblem som började på samma sätt!
Jag hade samma problem med pulserande/ilande smärta från hälsenan, det handlade om att jag överansträngde mig och sprang i ett tempo + mängd km jag hade innan mitt
Ingen diagnos utan utgår från mig själv och mina hälseneproblem som började på samma sätt!
Jag hade samma problem med pulserande/ilande smärta från hälsenan, det handlade om att jag överansträngde mig och sprang i ett tempo + mängd km jag hade innan mitt
Quote from Funbeat user on 21 March 2014, 08:57Har du inte haft problem med vaden innan så är det med största sannolikhet inte vaden utan en överansträngning för hälsenan, annars skulle du ha problem med att gå överhuvudtaget och krampande vad.
Har du inte haft problem med vaden innan så är det med största sannolikhet inte vaden utan en överansträngning för hälsenan, annars skulle du ha problem med att gå överhuvudtaget och krampande vad.