Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHängslen till tights??
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag undrar om någon annan har problem med att löpartightsen "kasar" ner över baken?
Jag har ett par tights från CRAFT och har detta problem, jag måste dra upp dem flelar gånger under mina pass.
Jag är stor och har XXL i tightsen, de sitter verkligen inte

Dra åt och gör en knut på snöret som sitter på tightsen. Oftast knyter jag inte, men om de kasar ner så fungerar det oftast.

BILD:http://www.rpconline.com/catalog/content/images/tape_duct.jpg

hahaha, den var bra.

Jag kör med vanliga hängsler till några av mina tights. funkar bra, gäller bara hitta en modell som funkar så man inte får skavsår från metaldelarna.

Jag har samma problem med vissa av mina tights. Springer jag inne på löpbandet löser jag det genom att blöta brallorna innan jag börjar springa - då fastnar dom på kroppen. Har jag väl börjat svettas sitter dom som klistrade.

lol

Detta problemet har jag med, med vissa tights. Men som Fia-Lotta sa, när man väl svettas sen så sitter de på! Men innan dess, kas kas kas...(#)

Mina byxor är inte vadderade! 🙂

Det värsta är dock om jag glömt fixa det i omklädningsrummet och får åtgärda det på löpbandet - folk tittar så konstigt när man sprutar vatten på sin egen rumpa..... (H)

haha
(det här har blivit en underhållande tråd tycker jag)

12