Quote from Guest on 15 January 2009, 17:57imt
imt
Quote from Ellen Lysén on 15 January 2009, 18:07Hej! Jag tycker du ska gå in och se till att fler på 45+-snacket på Aff ansluter sig. Vi är bara 3 än så länge ju!
Hej! Jag tycker du ska gå in och se till att fler på 45+-snacket på Aff ansluter sig. Vi är bara 3 än så länge ju!
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 18:26Jag har en liten startvecka nu, där jag försöker "komma igång". Lite trögt är det och jag känner verkligen hur lat och otränad jag är. Så jag ska fundera lite tills på måndag om jag har något förslag på vad gruppen kan användas för. 🙂
Själv behöver ja
Jag har en liten startvecka nu, där jag försöker "komma igång". Lite trögt är det och jag känner verkligen hur lat och otränad jag är. Så jag ska fundera lite tills på måndag om jag har något förslag på vad gruppen kan användas för. 🙂
Själv behöver ja
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 17:50ok, jag kör ett ordentligt peppsnack imorgon när vi har första rapportmåndagen!
Min träningskompis har varit sjuk så jag har inte kommit igång med boxpassen ännu. Ska köra step1 på friskis imorgon - step up har varit en gammal favvo förr.
ok, jag kör ett ordentligt peppsnack imorgon när vi har första rapportmåndagen!
Min träningskompis har varit sjuk så jag har inte kommit igång med boxpassen ännu. Ska köra step1 på friskis imorgon - step up har varit en gammal favvo förr.
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 22:14Cogito, när du gör "step" hur länge håller att pass på ungefär, om det ska ge något?
Cogito, när du gör "step" hur länge håller att pass på ungefär, om det ska ge något?
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 18:54hej Rut! Jag tänker gå på friskis step1-pass, vilket är en basnivå. Jag tror att det håller på i 60 minuter.
Om du inte har provat stavgång så vill jag rekommendera att du testar det.
Jättebra sätt att komma igång!
🙂
hej Rut! Jag tänker gå på friskis step1-pass, vilket är en basnivå. Jag tror att det håller på i 60 minuter.
Om du inte har provat stavgång så vill jag rekommendera att du testar det.
Jättebra sätt att komma igång!
🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 11:51Jag har funderat på stavgång men tror (inbillar mig) att det mer hindrar mig när jag går. Jag är en sån där snabbgångare som går extremt snabbt och samtidigt pendlar med armarna kraftigare än vad ett par stavar hänger med.
Däremot så har jag hantlar i h
Jag har funderat på stavgång men tror (inbillar mig) att det mer hindrar mig när jag går. Jag är en sån där snabbgångare som går extremt snabbt och samtidigt pendlar med armarna kraftigare än vad ett par stavar hänger med.
Däremot så har jag hantlar i h
Quote from Ellen Lysén on 21 January 2009, 12:50Är inte stavarna mer för dem som har svårt att röra på armarna när dom går?
Om man redan rör på armarna ordentligt så tror inte jag att stavar gör varken till eller från, kanske snarare är ett hinder. Jag svänger också ordentligt på armarna när jag går o
Är inte stavarna mer för dem som har svårt att röra på armarna när dom går?
Om man redan rör på armarna ordentligt så tror inte jag att stavar gör varken till eller från, kanske snarare är ett hinder. Jag svänger också ordentligt på armarna när jag går o
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 07:54stavarna ska användas så att man verkligen trycker bakåt med dem, som när man åker skidor. Inte något löst pickande 🙂
man håller staven snett bakåt-nedåt, sätter i spetaen ungefär vid fötteran - inte framför- och skjuter ifrån med axel och arm.Fast vi
stavarna ska användas så att man verkligen trycker bakåt med dem, som när man åker skidor. Inte något löst pickande 🙂
man håller staven snett bakåt-nedåt, sätter i spetaen ungefär vid fötteran - inte framför- och skjuter ifrån med axel och arm.
Fast vi
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 13:30Det finns vikter med kardborrband man sätter runt fotleder. Frågan är om det blir mycket påfrestningar på axlarna om man svänger mycket?
Som jag ser det med fördelen av hantlar är att jag kan variera tyngden och hur jag använder armarna. På raksträckor
Det finns vikter med kardborrband man sätter runt fotleder. Frågan är om det blir mycket påfrestningar på axlarna om man svänger mycket?
Som jag ser det med fördelen av hantlar är att jag kan variera tyngden och hur jag använder armarna. På raksträckor