Quote from Funbeat user on 24 January 2009, 15:44jag tänker springa vårruset i år! Jag ska ner till 65 kilo innan dess, så att det inte är för mycket löst hull som åker snålskuts ;-D
jag tänker springa vårruset i år! Jag ska ner till 65 kilo innan dess, så att det inte är för mycket löst hull som åker snålskuts ;-D
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 10:01Jamen 65 kg är ju inget att få bort. (H)
Jag har faktiskt jobbat som funktionär på Vårruset och andra lopp och maror ute på Gärdet. Det gills va. (t+)
Jamen 65 kg är ju inget att få bort. (H)
Jag har faktiskt jobbat som funktionär på Vårruset och andra lopp och maror ute på Gärdet. Det gills va. (t+)
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 07:48klart att det gills- då blev du väl lite peppad att vara med själv?
Jag ska alltså NER TILL 65 - väger 69 idag....
klart att det gills- då blev du väl lite peppad att vara med själv?
Jag ska alltså NER TILL 65 - väger 69 idag....
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 13:22Hahaha, som funktionär jobbar man hårdare än de som springer själva!!! Gissa om man är slut efter ett sånt "pass".
Fast jag är inte så sugen på att springa sånna där lopp. Vet inte varför men jag springer hellre ensam ute i skogen... (t+)
Hahaha, som funktionär jobbar man hårdare än de som springer själva!!! Gissa om man är slut efter ett sånt "pass".
Fast jag är inte så sugen på att springa sånna där lopp. Vet inte varför men jag springer hellre ensam ute i skogen... (t+)