Quote from Guest on 26 September 2008, 11:11Hej.
Jag funderar på att anmäla mig till Hässelbyloppet. Jag har precis börjat springa och köpte nya skor igår(25/9), är det bara puckat att springa 10km om 16 dagar? Muskler och kondition finns för att genomföra. Det jag funderar på är skaderisken.
Vad t
Hej.
Jag funderar på att anmäla mig till Hässelbyloppet. Jag har precis börjat springa och köpte nya skor igår(25/9), är det bara puckat att springa 10km om 16 dagar? Muskler och kondition finns för att genomföra. Det jag funderar på är skaderisken.
Vad t
Quote from Tommy Persson on 26 September 2008, 11:21Jag är i ungefär samma sits och är redan anmäld och tänker springa. Jag har tänkt att få en tid som jag kan slå nästa år, inte nödvändigtvis springa under 35 denna gången... 😉
Jag är i ungefär samma sits och är redan anmäld och tänker springa. Jag har tänkt att få en tid som jag kan slå nästa år, inte nödvändigtvis springa under 35 denna gången... 😉
Quote from Jan Lundquist on 26 September 2008, 11:27Skadrisken på loppet består nog mest i att du skulle råka snubbla eller vricka dig eller så. Muskler och ligament går inte sönder av en "engångsrunda".
Skadrisken på loppet består nog mest i att du skulle råka snubbla eller vricka dig eller så. Muskler och ligament går inte sönder av en "engångsrunda".
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 12:01Det låter kanon. Då kör jag! 🙂
Det låter kanon. Då kör jag! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2008, 17:49Lycka till Daniel (t+)
Lycka till Daniel (t+)
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 12:18tack så mycket! 🙂
tack så mycket! 🙂