Quote from Guest on 25 August 2010, 21:16Ok, jag frågade om vintern förut när det är minusgrader och har förberett mig för det men märkte idag att även hösten kräver kanske mer än en långärmad cykeltröja och cykelshorts för att inte tycka det är kyligt i regn och vind. Vad skall jag addera? bryr
Ok, jag frågade om vintern förut när det är minusgrader och har förberett mig för det men märkte idag att även hösten kräver kanske mer än en långärmad cykeltröja och cykelshorts för att inte tycka det är kyligt i regn och vind. Vad skall jag addera? bryr
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 21:26Jag var ute igår, i blåst och regn.
Vindväst (armlöst)
Krone ylle undertröja (lika "tjock" som vanlig bomullstrikå) långärmad.
Cykeltröja (korta ärmar)
Knickers (Endura, har också ett par Santini)Fungerade för mig.
Edit: Krone undertröja köpte jag på
Jag var ute igår, i blåst och regn.
Vindväst (armlöst)
Krone ylle undertröja (lika "tjock" som vanlig bomullstrikå) långärmad.
Cykeltröja (korta ärmar)
Knickers (Endura, har också ett par Santini)
Fungerade för mig.
Edit: Krone undertröja köpte jag på
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 21:42I regn och motvind hade jag idag korta cykelbyxor med långa löpar-tights över. Ett kort underställslinne, långärmad underställströja, kortärmad cykeltröja och tunn vindjacka. Lager på lager funkar fint för mig, men så är jag ovanligt frusen av mig.
Edit
I regn och motvind hade jag idag korta cykelbyxor med långa löpar-tights över. Ett kort underställslinne, långärmad underställströja, kortärmad cykeltröja och tunn vindjacka. Lager på lager funkar fint för mig, men så är jag ovanligt frusen av mig.
Edit
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 21:54Maria // Nej.. gult kort
Maria // Nej.. gult kort
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 21:58Andrew: Jag hade iofs ett par vita med mig i en plastpåse, räknas det? 😉
Andrew: Jag hade iofs ett par vita med mig i en plastpåse, räknas det? 😉
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 21:59Då borde du gjort tvärtom, det är det självklara
Då borde du gjort tvärtom, det är det självklara
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 22:03Det är det snygga som är självklart. Till dagens outfit hade vita stumpor sett för jä*la fult ut. Herregud, jag har ju skaffat en racer, räcker inte det???
😉
Det är det snygga som är självklart. Till dagens outfit hade vita stumpor sett för jä*la fult ut. Herregud, jag har ju skaffat en racer, räcker inte det???
😉
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 22:07har nog mest svarta låga strumpor när jag cyklar. Men man kanske skulle skaffa långa bruna med någon sort rutiga mönster och så en portfölj till. Fast då måste man nog byta namn till Helmut och flytta till Heidelberg.
har nog mest svarta låga strumpor när jag cyklar. Men man kanske skulle skaffa långa bruna med någon sort rutiga mönster och så en portfölj till. Fast då måste man nog byta namn till Helmut och flytta till Heidelberg.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 22:12(t+) 😀
(t+) 😀
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 22:21Igor, bra höstkläder är stringtrosar och bruna strumpor och därmed basta. Tro inte annat. Säger någon något annat, så driver de med dig.
Igor, bra höstkläder är stringtrosar och bruna strumpor och därmed basta. Tro inte annat. Säger någon något annat, så driver de med dig.