Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 19:33Igor: Varför så ironisk om att flytta till Heidelberg? Tyskland är ett bra cykelland. Intresset för cykelsporten är mycket större än i Sverige. Bilisterna kör mycket försiktigare och cykelvänligare. Bl.a. håller avståndet mer när de kör om cyklister. De b
Igor: Varför så ironisk om att flytta till Heidelberg? Tyskland är ett bra cykelland. Intresset för cykelsporten är mycket större än i Sverige. Bilisterna kör mycket försiktigare och cykelvänligare. Bl.a. håller avståndet mer när de kör om cyklister. De b
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 20:29Benvärmare är inte så dumt 🙂 Måste skydda det mest vitala för en cyklist
Benvärmare är inte så dumt 🙂 Måste skydda det mest vitala för en cyklist
Quote from Lena O on 29 August 2010, 21:48Martin: Hur högt upp dra du dina benvärmare??? 😉
Martin: Hur högt upp dra du dina benvärmare??? 😉
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 10:45Anders: jag älskar Tyskland speciellt de mer bohemiska kvarteren i Berlin kring schoenhaus alle och är väldigt medveten om hur de låter cykling ta större plats i deras samhälle. Fast jag har sett rätt mycket gamla gubbar på kronanliknande cyklar som cykla
Anders: jag älskar Tyskland speciellt de mer bohemiska kvarteren i Berlin kring schoenhaus alle och är väldigt medveten om hur de låter cykling ta större plats i deras samhälle. Fast jag har sett rätt mycket gamla gubbar på kronanliknande cyklar som cykla
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 19:07Ha ha Gazzah 🙂
Ha ha Gazzah 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 15:17Jag skulle vilja vända på resonemanget ovan angående benvärmare och fråga Gazzah vad han egentligen cyklar med? Det var ju _cyklistens_ vitala delar det var fråga om... (H)
Jag skulle vilja vända på resonemanget ovan angående benvärmare och fråga Gazzah vad han egentligen cyklar med? Det var ju _cyklistens_ vitala delar det var fråga om... (H)
Quote from Lena O on 31 August 2010, 19:55Bara Cykelkorts
Bara Cykelkorts
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 20:41Ehrm.. och dubbla buffar, benvärmare, armvärmare.. en fin sommardag mellan LKPG-Katrineholm... 😉
Ehrm.. och dubbla buffar, benvärmare, armvärmare.. en fin sommardag mellan LKPG-Katrineholm... 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 20:43😀
😀
Quote from Lena O on 31 August 2010, 21:12Jo men de skydda inte de mest vitala delar
*Notera: Boka biologilektion åt Andrew*
Jo men de skydda inte de mest vitala delar
*Notera: Boka biologilektion åt Andrew*