Quote from Guest on 9 September 2013, 21:18Jag har vunnit startplats till Haglöfs Night Trail Run i Lida/Tullinge nu på fredag den 13/9. Då jag är billös och boendes i innerstaden så ställer det till en del då det verkar svårt att ta sig dit kommunalt. Undrar om det är någon här på Funbeat som har
Jag har vunnit startplats till Haglöfs Night Trail Run i Lida/Tullinge nu på fredag den 13/9. Då jag är billös och boendes i innerstaden så ställer det till en del då det verkar svårt att ta sig dit kommunalt. Undrar om det är någon här på Funbeat som har
Quote from Camilla Maunu on 9 September 2013, 21:28Pendeltåg + cykel kanske kan vara ett alternativ annars?
Pendeltåg + cykel kanske kan vara ett alternativ annars?
Quote from Funbeat user on 10 September 2013, 00:03Absolut hade det varit ett alternativ..men man får inte ta cykeln på pendeln till och från centralen
Absolut hade det varit ett alternativ..men man får inte ta cykeln på pendeln till och från centralen
Quote from Camilla Maunu on 10 September 2013, 12:24Stämmer, men från Karlberg och från södra station får man det...
Stämmer, men från Karlberg och från södra station får man det...