Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatHallå Funbeats ägare!
You need to log in to create posts and topics.

Styrkan i Funbeat är väl att man kan registrera alla typer av träning, och det finns ju möjlighet att importera från Suunto och Garmin. Analysfunktionerna är väl sådär, men man kan i alla fall se till baka hur man har ändrat sin träning historiskt.

Disku

Jag tänker precis som Börje, att det går att använda Funbeat till många olika träningsformer. Andra träningssajter känns väldigt grenspecifika (säger jag fast jag faktiskt inte aktivt letat efter bra alternativ).

Jag har över 10 års träning på Funbeat så

+1 på Börje och Alfred. Tränar olika saker och har ett antal års träning här. Vill egentligen inte leta alternativ, vill bara att allt ska funka.

Tack för din kommentar, Olle!

Hur är det med Rapporter? För mig har den sidan helt slutat fungera.

Då jag utöver träning har lagt in vikt och dagspuls över flera år är det frustrerande att inte kunna komma åt historisk statistik. Exportfunktionen stöder

@Mats, har du adblocker installerad? Vi har fått många supportfrågor angående trasiga rapporter, men det har i samtliga fall visat sig bero på adblockers.

Det verkar finnas många som är intresserade av att ge feedback på denna tråden. Vår ambition som nya ägare är att fortsätta investera i och utveckla FunBeat. Vi har fortfarande platser kvar till vår första fokusgrupp i Stockholm (annonserad i annan tråd).

Håll oss uppdaterade om fler datum. Är tyvärr bortrest en del inkl den 11 september.

Tänker ni ha fixat nyhetströmmen innan dess?

Hej!

Vi försöker hålla er uppdaterade och informerade kontinuerligt. Tyvärr har vi inga positiva nyheter att komma med. Servermiljön är uppgraderad, TLS har uppgraderats, och vi har lagt till SSL. Nyhetsströmmen är fortfarande ett problem.

Vi har ett ut

#kämpa