Quote from Guest on 9 June 2008, 09:57Hur gick det? Berätta om eran "resa". Jag lyckades inte komma in under 6 tim. Blev 6:15. En bra cykelrunda men aningen stökigt kring depåerna. Även om man inte skulle stanna var det strångt och svårt att komma förbi. En del olyckor på vägen också, som var
Hur gick det? Berätta om eran "resa". Jag lyckades inte komma in under 6 tim. Blev 6:15. En bra cykelrunda men aningen stökigt kring depåerna. Även om man inte skulle stanna var det strångt och svårt att komma förbi. En del olyckor på vägen också, som var
Quote from Viktor Wrede on 9 June 2008, 10:07Runt på 5:51 - nöjd med det! Kände inte till backen vid Omberg (kanske lika bra det ;)) men mina första 2-3 mil var de tuffaste, sedan släppte det. Finaste eptapperna var just efter Omberg och slingan i skogen lite senare. Tyckte själva landsvägsåkningen
Runt på 5:51 - nöjd med det! Kände inte till backen vid Omberg (kanske lika bra det ;)) men mina första 2-3 mil var de tuffaste, sedan släppte det. Finaste eptapperna var just efter Omberg och slingan i skogen lite senare. Tyckte själva landsvägsåkningen
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 10:16Tog mig runt på 5.55,tyckte det var tuffast i mitten på loppet.Jag fick lite krampkänningar i benen p.g.a för lite dricka.Hällde i mig vätska och stretchade lite sedan var jag ok igen.Omberg var bara så mysig...tur att man inte kände igen backen innan 😉
Tog mig runt på 5.55,tyckte det var tuffast i mitten på loppet.Jag fick lite krampkänningar i benen p.g.a för lite dricka.Hällde i mig vätska och stretchade lite sedan var jag ok igen.Omberg var bara så mysig...tur att man inte kände igen backen innan 😉
Quote from Lena O on 9 June 2008, 10:42Jag fick ont i ländryggen efter 7mil och slog av tempot ... men det var kul, och vägen över Omberg med bokskogen och löv hängande över vägen var vackert!
http://www.youtube.com/watch?v=US1W5tFCzBc
Jag fick ont i ländryggen efter 7mil och slog av tempot ... men det var kul, och vägen över Omberg med bokskogen och löv hängande över vägen var vackert!
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 12:43Jag kom runt på 4:39, är supernöjd med det.
Omberg var ju en höjdare med vacker utsikt.
Hörde att det var lite stökigt vid vissa depåer men jag såg inget av det, startade i grupp 10 och körde om rätt många iofs.
I Tällekullen var det helt tomt på cykliste
Jag kom runt på 4:39, är supernöjd med det.
Omberg var ju en höjdare med vacker utsikt.
Hörde att det var lite stökigt vid vissa depåer men jag såg inget av det, startade i grupp 10 och körde om rätt många iofs.
I Tällekullen var det helt tomt på cykliste
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 12:49Jag startade redan i grupp 3 och upplevde inga som helst problem i depåerna. Jag hamnade i lämpliga grupper nästa hela tiden och tog det lugnt till Omberg eftersom jag visste att backen där skulle vara jobbig men naturupplevelsen var så otroligt fin så ba
Jag startade redan i grupp 3 och upplevde inga som helst problem i depåerna. Jag hamnade i lämpliga grupper nästa hela tiden och tog det lugnt till Omberg eftersom jag visste att backen där skulle vara jobbig men naturupplevelsen var så otroligt fin så ba
Quote from j sollerman on 11 June 2008, 11:06skrivit på teambogal.se
skrivit på teambogal.se
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 07:535:58 i totaltid och 5:34 i cykeltid. Jag startade i grupp 47 vilket gjorde det trångt i depåerna och det syns på depåtiden. Får fixa det till nästa år. Att få cykla denna fina bana med både vidder och skog är fantastiskt. Glada cyklister och funktionärer
5:58 i totaltid och 5:34 i cykeltid. Jag startade i grupp 47 vilket gjorde det trångt i depåerna och det syns på depåtiden. Får fixa det till nästa år. Att få cykla denna fina bana med både vidder och skog är fantastiskt. Glada cyklister och funktionärer
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 16:146 timmar och 40 minuter. Var tvungen att skona mina knän som varit inflammerade nyligen (mycket bra ursäkt att skylla på).
Läs mer på
http://blueskies-katta.blogspot.com/2008/06/halvvttern-2008.html
6 timmar och 40 minuter. Var tvungen att skona mina knän som varit inflammerade nyligen (mycket bra ursäkt att skylla på).
Läs mer på
http://blueskies-katta.blogspot.com/2008/06/halvvttern-2008.html
Quote from Lena O on 12 June 2008, 20:31Tack för en riktigt kul läsning och gott skratt! 🙂
Tack för en riktigt kul läsning och gott skratt! 🙂