Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 01:09Jaa tänk vad fort man glömmer ... Det är tur sa min BM 😉
Jaa tänk vad fort man glömmer ... Det är tur sa min BM 😉
Quote from Funbeat user on 23 June 2008, 17:06Jag är nästan helnöjd med mitt första cykellopp. Kom in under 6 h, 5.52 och det kändes bra hela tiden, förutom kramp i min högerfot :@. Lite surt att jag var 12 min efter min käre make bara.....:-)
Jag är nästan helnöjd med mitt första cykellopp. Kom in under 6 h, 5.52 och det kändes bra hela tiden, förutom kramp i min högerfot :@. Lite surt att jag var 12 min efter min käre make bara.....:-)
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 10:35Hej,
jo det var ett roligt lopp och jag körde HV som sista träning inför VR! Dessutom var loppet träningsmålet för min sambo, som trots ganska sviktande träning körde på fantastiska 5.25!!! Jag är jättestolt över hennes insats och tror att hon kanske kör
Hej,
jo det var ett roligt lopp och jag körde HV som sista träning inför VR! Dessutom var loppet träningsmålet för min sambo, som trots ganska sviktande träning körde på fantastiska 5.25!!! Jag är jättestolt över hennes insats och tror att hon kanske kör