Quote from Anders Wallerstedt on 20 January 2012, 17:55Anledningen att korta simmomentet är att de flesta motionärer inte har våtdräkt. För en motionär utan våtdräkt är det extra viktigt med kort simsträcka, vilket ökar säkerheten:
* Nedkylningen blir mindre på kort sträcka
* Svaga simmare, blir inte så trött
Anledningen att korta simmomentet är att de flesta motionärer inte har våtdräkt. För en motionär utan våtdräkt är det extra viktigt med kort simsträcka, vilket ökar säkerheten:
* Nedkylningen blir mindre på kort sträcka
* Svaga simmare, blir inte så trött
Quote from Anders Wallerstedt on 20 January 2012, 17:59Är man simmare, är det lämpligt att ställa upp i tävlingsklass, det går normalt att lösa licens för en dag, hör med arrangören. Du lär vara med i första klungan upp ur vattnet. I motionsklass lär du vara helt själv upp ur vattnet.
Är man simmare, är det lämpligt att ställa upp i tävlingsklass, det går normalt att lösa licens för en dag, hör med arrangören. Du lär vara med i första klungan upp ur vattnet. I motionsklass lär du vara helt själv upp ur vattnet.
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 19:24Är det 750m sim, 20 km cykel och 5 km löpning på sprinten för Master?
Är det 750m sim, 20 km cykel och 5 km löpning på sprinten för Master?
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 19:26I Julianska kalendern?
I Julianska kalendern?
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 19:28Ähh jag satt och läste på april!! :)))) ha ha jobbigt det där med kalender och nytt år 🙂
Ähh jag satt och läste på april!! :)))) ha ha jobbigt det där med kalender och nytt år 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 19:33Man ändrar inte sina inlägg i efterhand.
Man ändrar inte sina inlägg i efterhand.
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 19:39jo när man är så klantig som jag då kan man göra det 🙂 de går ju att redigera...
jo när man är så klantig som jag då kan man göra det 🙂 de går ju att redigera...
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 19:45Men nu har du fått inlägg på ditt inlägg och det var ingen felstavning.
Men nu har du fått inlägg på ditt inlägg och det var ingen felstavning.
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 19:46Visste inte att det var krav på att inläggen skulle vara rättstavade oxå???
Visste inte att det var krav på att inläggen skulle vara rättstavade oxå???
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 19:56Nej, det är det inte men att korrigera en stavning är en sak. Det är skillnad när trådarkeologerna ska läsa och det blir obegripligt.
Nej, det är det inte men att korrigera en stavning är en sak. Det är skillnad när trådarkeologerna ska läsa och det blir obegripligt.