Quote from Guest on 18 June 2010, 21:31Den här diskussionen passar egentligen i alla grupper men postar den här eftersom Löpning har flest medlemmar.
Ska genomföra tonsillektomi på onsdag men är även anmäld till Lidingö tjejlopp i höst och konditionen är redan nu kanske inte vad den borde. Sk
Den här diskussionen passar egentligen i alla grupper men postar den här eftersom Löpning har flest medlemmar.
Ska genomföra tonsillektomi på onsdag men är även anmäld till Lidingö tjejlopp i höst och konditionen är redan nu kanske inte vad den borde. Sk
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 21:41Hej,
Jag blev "sjukskriven" från skolan i just två veckor när jag fick taget mina, tror inte att jag tränade den tiden heller, mest för att jag var simmare och det inte var så smart att vara i vattnet. Jag kan bara säga att jag var totaldäckad de första
Hej,
Jag blev "sjukskriven" från skolan i just två veckor när jag fick taget mina, tror inte att jag tränade den tiden heller, mest för att jag var simmare och det inte var så smart att vara i vattnet. Jag kan bara säga att jag var totaldäckad de första
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 15:31Jag skulle nog vänta hela två veckor eller mer, att belasta sin kropp i en läkningsfas är aldrig bra och leder bara till komplikationer, en blödning är aldrig kul då det är störst risk mellan dag 5-10.. Lycka till! (t+)
--
http://halsmandeloperation.se/
Jag skulle nog vänta hela två veckor eller mer, att belasta sin kropp i en läkningsfas är aldrig bra och leder bara till komplikationer, en blödning är aldrig kul då det är störst risk mellan dag 5-10.. Lycka till! (t+)