Quote from Guest on 23 April 2008, 13:56Var sjuk förra veckan och vilade då från träningen. I helgen kände jag mig mycket bättre och halsontet försvann. Var då ute och sprang i måndags ca 40 min. Hade nu ont i halsen igen imorse när jag vaknade, men nu har jag åter igen inte alls ont.
Kan ja
Var sjuk förra veckan och vilade då från träningen. I helgen kände jag mig mycket bättre och halsontet försvann. Var då ute och sprang i måndags ca 40 min. Hade nu ont i halsen igen imorse när jag vaknade, men nu har jag åter igen inte alls ont.
Kan ja
Quote from Jonas Täng on 23 April 2008, 14:06Vet du, vad gör det om hundra år om du väntar en extra dag med att springa? Dina symptom är försvunna men kanske lite, lite av infektionen ligger kvar. Ifall du tränar bjuder du in den till att komma tillbaka. Väntar du en extra dag så kanske det är störr
Vet du, vad gör det om hundra år om du väntar en extra dag med att springa? Dina symptom är försvunna men kanske lite, lite av infektionen ligger kvar. Ifall du tränar bjuder du in den till att komma tillbaka. Väntar du en extra dag så kanske det är störr
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 16:40som sara sa du dör inte av att vänta med träningen en dag, om du vilar en extra dag så kanske du känner dig piggare sen och blir bättre fortare annars kan du om du har otur dra på dig ännu mera pga infektionen finns kvar. har själv råkat göra så en gång o
som sara sa du dör inte av att vänta med träningen en dag, om du vilar en extra dag så kanske du känner dig piggare sen och blir bättre fortare annars kan du om du har otur dra på dig ännu mera pga infektionen finns kvar. har själv råkat göra så en gång o
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 16:55Jag har ofta lite halsont när jag vaknar och någon/några timmar efter det... men sen går det alltid över.....
Om jag skulle vila varje dag jag vaknar med knorr i halsen skulle det aldrig bli någon träning av....
Men i ditt fall, med tanke på att du faktis
Jag har ofta lite halsont när jag vaknar och någon/några timmar efter det... men sen går det alltid över.....
Om jag skulle vila varje dag jag vaknar med knorr i halsen skulle det aldrig bli någon träning av....
Men i ditt fall, med tanke på att du faktis
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 13:28Halsont eller hosta är definitiva "show stoppers" för mig. Snuva kan jag springa med, men erfarenheten är att springa med halsont ALLTID är fel.
Vila dig i form och låt kroppen hela sig, annars får du ju ingen ordentlig effekt av träningen. Krya på dig!
Halsont eller hosta är definitiva "show stoppers" för mig. Snuva kan jag springa med, men erfarenheten är att springa med halsont ALLTID är fel.
Vila dig i form och låt kroppen hela sig, annars får du ju ingen ordentlig effekt av träningen. Krya på dig!
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 13:53Du har inte problem med allergi dessa tider då? Isf är det nog ingen fara att träna, däremot ska du nog vara försiktigt om det är någon slags halsinfektion. Bättre och vila ett par dagar extra isf.
Du har inte problem med allergi dessa tider då? Isf är det nog ingen fara att träna, däremot ska du nog vara försiktigt om det är någon slags halsinfektion. Bättre och vila ett par dagar extra isf.
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 14:49Hade själv ont i halsen när jag vaknade igår morse men det föörsvann under dagen. Testade och springa på kvällen och det gick jättebra.
Vet inte hur väl du känner din kropp men jag märker direkt om det är något fel - det går jättetrögt att springa och ja
Hade själv ont i halsen när jag vaknade igår morse men det föörsvann under dagen. Testade och springa på kvällen och det gick jättebra.
Vet inte hur väl du känner din kropp men jag märker direkt om det är något fel - det går jättetrögt att springa och ja
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 21:46Har vilat nu hela veckan. Tror det har att göra med pollen i luften. Har inte hämtat ut min medecin än....jag vet...illa! Men imorrn rullar ju lönen in så.
Har gått mycket och cyklat litegranna, pallar inte att vara helt stilla! Me nnu har jag inte haft
Har vilat nu hela veckan. Tror det har att göra med pollen i luften. Har inte hämtat ut min medecin än....jag vet...illa! Men imorrn rullar ju lönen in så.
Har gått mycket och cyklat litegranna, pallar inte att vara helt stilla! Me nnu har jag inte haft