Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHalv Vättern
You need to log in to create posts and topics.

12

Körde denna lopp idag.
Förmodligen årets Motionslopp (av de jag har cyklat hittils) (ok, inte många)
men förstår, med den back-up som finns (VR Kansli) en 15mils bana kan inte vara annat än bra.
Flera funktionärer vid varje plats, bra depåer trevlig bana.

GT? Grape tonic?
Grattis till ett bra lopp iaf!

Herregud vilket tempo!! Blåser du inte av cykeln när det går så fort!?! Men håller verkligen med när det gäller arrangemanget: verkligen proffsigt men snacka om att det måste gå åt funktionärer. Undrar just hur de ordnar med det...måste vara olika cykelkl

Pia: Motala AIF är framför allt en bandyklubb.

Då går väl pengarna till annat än cykel även om cykelsektionen får en släng av sleven.

Om de klarar cyklingen så bra i Motala måste det vara underbart att spela bandy där då;)!!

Grattis Gary till ett bra lopp (t+)
Jag hade förmodligen cyklat dubbelt så snabbt på min runda igår om jag fått Gin & Tonic men då serverades bara vatten, sportdryck, saft och kaffe (#)

Tack för sällskapet Gary.
Jo, det var en trevlig runda, fin bansträckning.
Väldigt tacksamt att alla korsningar hade flaggvakter som stoppade bilarna och gav alla cyklister fri väg. Kändes lyxigt (t+)

Kände mig riktigt stark igår. Riktigt kul att agera d

Grattis Gary o Dennis!
Jag körde själv halv vättern o jag måste säga att jag blev positivt överraskad.
Har bara kört tjejvättern o tjejtrampet förrut ( är nybörjare på cykel mitt andra år) men det var så kul att köra ett mixat lopp. Låg i två olika klung

Suzanne, du får väl hänga med på riktiga Vättern nästa gång istället.

Skulle vara kul o jag gillar ju utmaningar så.... men då måste jag nog vara bättre tränad. Just nu känns det VÄLDIGT stort men det kan ändra sig fort. Har bestämt mig för att cykla fler lopp i höst. Jonas kan du rekommendera några???

12