Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHalv Vättern
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag stod ute på balkongen på folkets hus o drack kaffe när killen med mikrofonen intervjuade cyklisterna. Efter att har fått namn o ort på en kille löd samtalet ungefär som följande: (Mannen med mikrofonen börjar)

"Och det går även att cykla Halv Vättern

Herregud 20 mil! Jaha klarade han det så SKA jag runt Halvvättern nästa år! Fick med en kompis från jobet också som "alltid" brukar köra Tjejvättern men som avstod pga ont knä i år att lova att hon åker med. Det tog alltså 1,5 dag att bestämma sig för näs

M6? Annars kan jag inget direkt, jag kör enbart hel-Vättern och jag bor långt ifrån dig.

>Pia
Här ser du vilka som finns. Bara att leta på något lopp nära dig
http://www.scfmotion.se/index07.php

Pia: Det finns fler än de på SCF motions sida!

Sedan är de flesta vägar allmäna och ok att cykla på.

Jag hittar nya varianter varje månad av utflykter på 10-15 mil.

Det kändes väldigt bra o ha 2 privata hjälpryttare som hjälpte mig runt på en kanontid.tackar för det Dennis o Gary.Klarade t.o.m grabbarnas tid för att få en plakett.

Jag var själv hjälpryttare åt en kompis på lördagen.

Birgitta: Fick du 2 plakett då? 😉

Nej det fick jag inte.Det är väl du o Dennis som borde ha fått det,eftersom det var ni som gjorde jobbet.

Tyckte oxå att det var ett supertrevligt lopp! Jag har aldrig stött på flaggvakter som är så bra på att peppa! 😀 Och sen gillar ju jag potatisbullar ganska mycket.
Kom in på 5,04 och är jättenöjd med det (fast oxå lite missnöjd eftersom jag inte klarade

12