Quote from Guest on 9 August 2012, 10:05Pga skada så kommer jag inte kunna springa halvmaran i sep. Därför undrar jag om det finns någon halvmara i slutet av nov-dec? Gärna i Sthlm alt Skåne.
Finns nått annat kul lopp att ha som delmål under vintern? Jag har Marathon 2013 som mål.
Pga skada så kommer jag inte kunna springa halvmaran i sep. Därför undrar jag om det finns någon halvmara i slutet av nov-dec? Gärna i Sthlm alt Skåne.
Finns nått annat kul lopp att ha som delmål under vintern? Jag har Marathon 2013 som mål.
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 10:15Jogg.se har en bra sökbar kalender, där man kan filtrera på månad, distans och geografiskt.
Gjorde en snabb sökning där och i november verkar det finnas, i Skåne resp Blekinge. Inte direkt slutet på november, dock.
http://www.jogg.se/Kalender/Tavlingar
Jogg.se har en bra sökbar kalender, där man kan filtrera på månad, distans och geografiskt.
Gjorde en snabb sökning där och i november verkar det finnas, i Skåne resp Blekinge. Inte direkt slutet på november, dock.
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 10:21Tråkigt! 🙁 Men med den stukningen har du nog inte något val.
Under fliken "Lopp" här på funbeat kan du också söka på lopp med olika distanser och i olika delar av Sverige om du inte redan har gjort det. Det enda som kom upp på Stockholm och Skåne var d
Tråkigt! 🙁 Men med den stukningen har du nog inte något val.
Under fliken "Lopp" här på funbeat kan du också söka på lopp med olika distanser och i olika delar av Sverige om du inte redan har gjort det. Det enda som kom upp på Stockholm och Skåne var d
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 11:29Tackar, jag hittade bara Bromölla, ska kolla jogg. Annars ser det magert ut under vintermånaderna.
Tackar, jag hittade bara Bromölla, ska kolla jogg. Annars ser det magert ut under vintermånaderna.
Quote from Jonny Persson on 9 August 2012, 11:41Du får åka utomlands och springa Moa. Perfekt att kombinera med en långweekend och lite semester!
Du får åka utomlands och springa Moa. Perfekt att kombinera med en långweekend och lite semester!
Quote from Catharina Brattlin on 9 August 2012, 11:44Tråkigt med Din skada!
Hursom, när jag läste Bromölla ville jag bara flika in med ett stort JA för Dig i Bromölla. 🙂
Jag bor i närheten och har gjort fyra lopp där - två halvmaror och två helmaror på, enligt mitt tycke, hyfsat lätta banor. Härligt fam
Tråkigt med Din skada!
Hursom, när jag läste Bromölla ville jag bara flika in med ett stort JA för Dig i Bromölla. 🙂
Jag bor i närheten och har gjort fyra lopp där - två halvmaror och två helmaror på, enligt mitt tycke, hyfsat lätta banor. Härligt fam
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 13:33Mackan, det hade jag gärna, men jag hoppas på att ha lite barn placerade hos oss då. Och då måste dom få komma till ro innan jag drar iväg på resor med dom (eller lär dom springa halvmaror) =). Men finns det något bra utlandsmarathon som du kan rekommende
Mackan, det hade jag gärna, men jag hoppas på att ha lite barn placerade hos oss då. Och då måste dom få komma till ro innan jag drar iväg på resor med dom (eller lär dom springa halvmaror) =). Men finns det något bra utlandsmarathon som du kan rekommende
Quote from Catharina Brattlin on 9 August 2012, 13:41Nejdå, platserna tar inte slut. De tre senaste gångerna har jag anmält mig på måndagen i samma vecka, som loppen går. Efteranmälningar samma dag är också möjliga, vet jag.
Min halvmarathonpremiär gjorde jag i Bromölla 2007 och en bättre nybörjarbana får
Nejdå, platserna tar inte slut. De tre senaste gångerna har jag anmält mig på måndagen i samma vecka, som loppen går. Efteranmälningar samma dag är också möjliga, vet jag.
Min halvmarathonpremiär gjorde jag i Bromölla 2007 och en bättre nybörjarbana får
Quote from Jonny Persson on 9 August 2012, 13:53Lissabon är väl inte alltför dyrt att ta sig till i början av december? Och en lite roligare stad än Bromölla.
Det går både mara och halvmara där.
http://www.lisbon-marathon.com/en/lis_01_en.htm
Lissabon är väl inte alltför dyrt att ta sig till i början av december? Och en lite roligare stad än Bromölla.
Det går både mara och halvmara där.
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 13:55I Bovallstrand i Bohuslän kan man springa både hel, halv och kvartsmarathon på lucia varje år.
I Bovallstrand i Bohuslän kan man springa både hel, halv och kvartsmarathon på lucia varje år.