Quote from Guest on 13 January 2010, 21:26Nån som vet om det går nån halvmara i mälardalsområdet i mars?
Nån som vet om det går nån halvmara i mälardalsområdet i mars?
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 21:36Nej, det första mig veterligen är kungsholmenrunt i början av maj. Det är ett riktigt trevligt lopp! kan varmt rekomenderas.
Nej, det första mig veterligen är kungsholmenrunt i början av maj. Det är ett riktigt trevligt lopp! kan varmt rekomenderas.
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 11:04...eller köp dig en flygresa till Berlin den 28 mars 🙂
Kanontrevligt!!
...eller köp dig en flygresa till Berlin den 28 mars 🙂
Kanontrevligt!!
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 12:21En annan är lite oerfaren när det gäller att söka efter lopp, har ni nån bra sida där man kan få en fin överblick på t.ex halvmaror i Mälardalen, Sverige och lite utomlands? 🙂
Förstår att man kan hitta en del här, men det känns inte alltid så uppdaterat
En annan är lite oerfaren när det gäller att söka efter lopp, har ni nån bra sida där man kan få en fin överblick på t.ex halvmaror i Mälardalen, Sverige och lite utomlands? 🙂
Förstår att man kan hitta en del här, men det känns inte alltid så uppdaterat
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 12:38Henrik L:
Det går en halvmarathon i Örebro, 14 April, det är den som är närmast Mars som jag känner till
http://www.orebroaik.se/Minna:
Jag brukar kolla Marathon.se´s tävlingskalender när jag kollar lopp,
Dock varnar folk för att de fått virus när de be
Henrik L:
Det går en halvmarathon i Örebro, 14 April, det är den som är närmast Mars som jag känner till
Minna:
Jag brukar kolla Marathon.se´s tävlingskalender när jag kollar lopp,
Dock varnar folk för att de fått virus när de be
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 18:51http://marathons.ahotu.com/calendar/marathon/europe
Quote from Elias Engqvist on 15 January 2010, 16:02lördag 06 mars Löpning Pohjalainen hallimaraton ja puoliska Finland
söndag 07 mars Löpning - Lång distans LA MAGGIORE HALF MARATHON Italy
lördag 27 mars Löpning Prag Halvmaraton Czech Republic
söndag 28 mars Löpning STRAMILANO Italy
söndag 28 mars Löpning
lördag 06 mars Löpning Pohjalainen hallimaraton ja puoliska Finland
söndag 07 mars Löpning - Lång distans LA MAGGIORE HALF MARATHON Italy
lördag 27 mars Löpning Prag Halvmaraton Czech Republic
söndag 28 mars Löpning STRAMILANO Italy
söndag 28 mars Löpning
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 15:19Tack. Jag har frågat om det här för ett par månader sen. Saken är jag vill ha en bättre seedning i sthlm maraton då jag förmodligen ska iväg utomlands under april och maj och inte kan springa nåt lopp under den tiden. Men, men, det kan vara bra för mitt p
Tack. Jag har frågat om det här för ett par månader sen. Saken är jag vill ha en bättre seedning i sthlm maraton då jag förmodligen ska iväg utomlands under april och maj och inte kan springa nåt lopp under den tiden. Men, men, det kan vara bra för mitt p