Quote from Guest on 7 November 2011, 10:51Jag och Syrran ( running-sisters.blogspot.com) hade tänkt att försöka dra ihop ett litet gäng att springa med lördagen den 19/11.
Samling 10.30 vid Djurgårdsbron (östermalmssidan).
Vi springer Djurgårdsbrunnsviken runt. Tror att den är ungefär 7 km så
Jag och Syrran ( running-sisters.blogspot.com) hade tänkt att försöka dra ihop ett litet gäng att springa med lördagen den 19/11.
Samling 10.30 vid Djurgårdsbron (östermalmssidan).
Vi springer Djurgårdsbrunnsviken runt. Tror att den är ungefär 7 km så
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 11:01Det låter trevligt, jag hänger gärna på!
Hälsningar, Pia
Det låter trevligt, jag hänger gärna på!
Hälsningar, Pia
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 18:01Jag hänger gärna med också!
Jag hänger gärna med också!
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 21:05Kul initiativ! Jag hade gärna hängt på om jag inte haft träning med Runday IF den dagen. En annan gång.....
Kul initiativ! Jag hade gärna hängt på om jag inte haft träning med Runday IF den dagen. En annan gång.....
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 09:51Om foten håller kommer jag!
Om foten håller kommer jag!
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 14:08Jag har som max sprungit 12km tidigare men jag kanske vågar mig på en utmaning? Eventuellt kommer jag också!
Jag har som max sprungit 12km tidigare men jag kanske vågar mig på en utmaning? Eventuellt kommer jag också!
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 14:16Trodde det var klassikern Djurgårsdsrundan...en riktig halvmara. Var det 1993 jag sprang den? Hmmm...
Trodde det var klassikern Djurgårsdsrundan...en riktig halvmara. Var det 1993 jag sprang den? Hmmm...
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 16:30@Isabelle, det är klart du ska komma! 🙂 Två varv är ju 14 km, alltså bara två km ifrån ditt distansrekord. Du kan ju börja med det, och se om du vågar dig på ytterligare km sen. 😀
@Isabelle, det är klart du ska komma! 🙂 Två varv är ju 14 km, alltså bara två km ifrån ditt distansrekord. Du kan ju börja med det, och se om du vågar dig på ytterligare km sen. 😀
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 10:52Jag tror att jag kommer. Ska se om jag kan lura med mig killen också. Fast som sagt, är en smula nervös för jag springer inte fort. Inte fort alls. Men det är långt ifrån omöjligt att jag dyker upp och utmanar mig själv 🙂
Jag tror att jag kommer. Ska se om jag kan lura med mig killen också. Fast som sagt, är en smula nervös för jag springer inte fort. Inte fort alls. Men det är långt ifrån omöjligt att jag dyker upp och utmanar mig själv 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 22:20Jag och Mikis springer inte heller så fort, och vi väntar på alla och kommer gå en del, viktigare att ha trevligt tillsammans 🙂
Jag och Mikis springer inte heller så fort, och vi väntar på alla och kommer gå en del, viktigare att ha trevligt tillsammans 🙂