Quote from Guest on 6 September 2012, 12:05Hej!
Kanske redan finns en tråd om detta men kollade snabbt och hittade ingenting.
Det jag undrar över är om det finns någon av er som följt ett träningsprogram här på Funbeat? Är själv intresserad av att börja följa ett program för att få lite mer str
Hej!
Kanske redan finns en tråd om detta men kollade snabbt och hittade ingenting.
Det jag undrar över är om det finns någon av er som följt ett träningsprogram här på Funbeat? Är själv intresserad av att börja följa ett program för att få lite mer str
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 12:15Hej Frida,
jag följer Szalkais program för Sthlm halvmarathon på 2:00, dvs examen nästa vecka:-) Tycker programmet har varit grymt bra, och är jättenöjd. Det har gett mig mycket bättre löpsteg, kraft och löpstyrka. Och även syreupptagningsförmågan har m
Hej Frida,
jag följer Szalkais program för Sthlm halvmarathon på 2:00, dvs examen nästa vecka:-) Tycker programmet har varit grymt bra, och är jättenöjd. Det har gett mig mycket bättre löpsteg, kraft och löpstyrka. Och även syreupptagningsförmågan har m
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 15:55Jag gjorde milen på 50min blankt på träning två veckor innan halvmaran på 1:45.
Träningen bestod i stora drag av ett fartpass på 6-7km per vecka, ett långpass och lite blandade andra pass för volym. Du kan kolla i min träningsdagbok mellan 1 September 2
Jag gjorde milen på 50min blankt på träning två veckor innan halvmaran på 1:45.
Träningen bestod i stora drag av ett fartpass på 6-7km per vecka, ett långpass och lite blandade andra pass för volym. Du kan kolla i min träningsdagbok mellan 1 September 2
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 21:17Tack för svaren! 🙂
Tack för svaren! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 17:31Som Joakim nämnde vill jag också tipsa om att springa med en grupp. De flesta håller högre fart på tävlingar än träningar, och samma effekt uppnås av att springa med en klubb. Du kommer få draghjälp samtidigt som du pressar dig själv för att visa att du k
Som Joakim nämnde vill jag också tipsa om att springa med en grupp. De flesta håller högre fart på tävlingar än träningar, och samma effekt uppnås av att springa med en klubb. Du kommer få draghjälp samtidigt som du pressar dig själv för att visa att du k
Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 17:35Läste din blogg nu, du har kommit långt redan ser jag. Tror också på att ta lite paus från asfalten ibland precis som du skriver. Låter som du tycker det är lika kul med löpning som jag just nu och då löser det sig med resten.
Läste din blogg nu, du har kommit långt redan ser jag. Tror också på att ta lite paus från asfalten ibland precis som du skriver. Låter som du tycker det är lika kul med löpning som jag just nu och då löser det sig med resten.