Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 12:19Den går längs vägen runt och inte rakt uppför (som starten på Lida Loop).
Den startar lite som en vanlig brant backe för att när man runtat kröken bara bli brantare och brantare. Skulle gissa att backen är ca 500m.Det finns också en bra karta över banan
Den går längs vägen runt och inte rakt uppför (som starten på Lida Loop).
Den startar lite som en vanlig brant backe för att när man runtat kröken bara bli brantare och brantare. Skulle gissa att backen är ca 500m.
Det finns också en bra karta över banan
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 13:44Strålande. Den går ju i alla fall att cykla i. Tack!
Strålande. Den går ju i alla fall att cykla i. Tack!
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:52Jag tar hellre backen än såphala rötter i Hellasterräng.
Jag tar hellre backen än såphala rötter i Hellasterräng.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:59Jag var ute igår kväll och körde lite stig, det var väldigt halt.
Men blir det inte både backe och hala rötter på loppet?
Jag var ute igår kväll och körde lite stig, det var väldigt halt.
Men blir det inte både backe och hala rötter på loppet?
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 11:00Det lär nog bli en stor portion av båda!!
Och ...lera...
Det lär nog bli en stor portion av båda!!
Och ...lera...
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 15:18Jag vill bara säga grattis till alla er som körde! Det var kul o stå å heja på er!
De flesta såg pigga och starka ut hela vägen och alla var glada utmed banan!!BRA JOBBAT!!
Jag vill bara säga grattis till alla er som körde! Det var kul o stå å heja på er!
De flesta såg pigga och starka ut hela vägen och alla var glada utmed banan!!
BRA JOBBAT!!
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 17:02Det där lösa gruset längst uppe innan krönet är riktigt döden på tredje varvet. Känns som att försöka gå upp i en rulltrappa som går ner.
Det där lösa gruset längst uppe innan krönet är riktigt döden på tredje varvet. Känns som att försöka gå upp i en rulltrappa som går ner.
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 17:08HAHHA då hejade jag på dig Charlotta!
jag stod i skogen när det var 2km kvar av varven, och efter ca 4km i starten.
Bra jobbat! Ni var inte så många tjejer som körde!
HAHHA då hejade jag på dig Charlotta!
jag stod i skogen när det var 2km kvar av varven, och efter ca 4km i starten.
Bra jobbat! Ni var inte så många tjejer som körde!
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 17:42Sorry, har tunnelseende under större delen av lopp, men det är ändå alltid tacksamt med hejarrop. Japp, det är alltid ganska tunnsått med tjejer. Vet ni var brudarna är... typ.
Sorry, har tunnelseende under större delen av lopp, men det är ändå alltid tacksamt med hejarrop. Japp, det är alltid ganska tunnsått med tjejer. Vet ni var brudarna är... typ.
Quote from Rasmus Olsson on 5 October 2008, 12:03Hade en startplats, fick den när jag köpte ny cykel på Cykloteket. Men när jag fick höra att det var tre vändor uppför HBB, så gav jag bort min startplats till Lotta. En gång uppför backen kanske jag överlevt, men tre... nejtack. Stod med Lisa och hejjade
Hade en startplats, fick den när jag köpte ny cykel på Cykloteket. Men när jag fick höra att det var tre vändor uppför HBB, så gav jag bort min startplats till Lotta. En gång uppför backen kanske jag överlevt, men tre... nejtack. Stod med Lisa och hejjade