Quote from Guest on 8 January 2010, 22:30Jag sprang en delsträcka i detta laglöp 1994 och letar efter info om det nu efter ett antal års frånvaro från Hbg (jag) men hittar inget?
Är loppet nerlagt och i så fall varför?
Nån som vet nånting?
Jag sprang en delsträcka i detta laglöp 1994 och letar efter info om det nu efter ett antal års frånvaro från Hbg (jag) men hittar inget?
Är loppet nerlagt och i så fall varför?
Nån som vet nånting?
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 22:40Jag deltog också i det en gång, tror det var 1986. Det var en trevlig tillställning vill jag minnas. Men nix, ingen aning om vad som hände med det.
Jag deltog också i det en gång, tror det var 1986. Det var en trevlig tillställning vill jag minnas. Men nix, ingen aning om vad som hände med det.
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 22:558/9, Hamn till hamn (stafett), Höganäs - Helsingborg, Inställd.
8/9, Njut en halv marathon, Skanör - Falsterbo. 8/9, Sankt Olofsloppet, Sankt Olof ...
web.telia.com/~u40942668/Tidigare_lopp.htmHär finns en radda med Skånelopp.
8/9, Hamn till hamn (stafett), Höganäs - Helsingborg, Inställd.
8/9, Njut en halv marathon, Skanör - Falsterbo. 8/9, Sankt Olofsloppet, Sankt Olof ...
web.telia.com/~u40942668/Tidigare_lopp.htm
Här finns en radda med Skånelopp.
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 23:29Ajdå...
Där ser man. Tydligen gick sista loppet 2001...Jaja, jag får skylla på att jag inte bott här på över ett decennium.
Ajdå...
Där ser man. Tydligen gick sista loppet 2001...
Jaja, jag får skylla på att jag inte bott här på över ett decennium.