Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 12:30Det står fortfarande 5200 på vissa ställen och 5000 på andra.
Nåväl, jag kommer också. Troligtvis blir det milen.
Det står fortfarande 5200 på vissa ställen och 5000 på andra.
Nåväl, jag kommer också. Troligtvis blir det milen.
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 15:02Jag springer oxå, vet inte vilken distans än. Är rejält stum i vaderna idag så det kommer bli en ganska lugn vecka mängdmässigt. Ska vi åka i samlad trupp kanske?
Jag springer oxå, vet inte vilken distans än. Är rejält stum i vaderna idag så det kommer bli en ganska lugn vecka mängdmässigt. Ska vi åka i samlad trupp kanske?
Quote from Sissel Svanøe on 1 September 2008, 16:08Är det inte dags att sällskapet införskaffar en svart turnébuss med tonade rutor och loggan på sidan. Utan text. Bara Opus Dei-kvarnhjulet med löparen i mitten.
Är det inte dags att sällskapet införskaffar en svart turnébuss med tonade rutor och loggan på sidan. Utan text. Bara Opus Dei-kvarnhjulet med löparen i mitten.
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 18:36Så det är Opus Dei som har inspirerat oss. Jag tycker att loggan är lik seriemördaren Zodiacs symbol.
Så det är Opus Dei som har inspirerat oss. Jag tycker att loggan är lik seriemördaren Zodiacs symbol.
Quote from Sissel Svanøe on 1 September 2008, 21:57Uttrycket "Hit and run" har fått en ny innebörd?
Uttrycket "Hit and run" har fått en ny innebörd?
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 22:20Tur att den här gruppen är låst...
Tur att den här gruppen är låst...
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 22:42Dom varnade för få parkeringar så samåkning är nog en bra idé!
Någon som har koll på banprofilen?
Dom varnade för få parkeringar så samåkning är nog en bra idé!
Någon som har koll på banprofilen?
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 18:23Jag tänkte mer på Hitler och SS när jag designade den. Kändes rätt på nåt sätt sådär.. 😉
Jag tänkte mer på Hitler och SS när jag designade den. Kändes rätt på nåt sätt sådär.. 😉
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 22:12Som sagt, tur att den här gruppen är låst...
Som sagt, tur att den här gruppen är låst...
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 09:13Lycka till, alla som springer i morgon!
Om en kvart går jag ut genom min ytterdörr, och då börjar mitt Stockholmsäventyr.
Lycka till, alla som springer i morgon!
Om en kvart går jag ut genom min ytterdörr, och då börjar mitt Stockholmsäventyr.