Quote from Guest on 17 July 2011, 19:57Tänkte provjogga lindingölopps-banan senare i sommar. Finns det någonstans att handla vatten och enklare förtäring utmed banan eller måste jag backpacka?
Tänkte provjogga lindingölopps-banan senare i sommar. Finns det någonstans att handla vatten och enklare förtäring utmed banan eller måste jag backpacka?
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 20:07Kanske inte den optimala fyllningen i magsäcken inför Lidingöloppets andra del, men efter cirka 13 km finns en indisk restaurang som serverar förbaskat god mat. I närheten av Abborrebacken finns en pizzeria och en tempobutik, men då har du inte mer än fem
Kanske inte den optimala fyllningen i magsäcken inför Lidingöloppets andra del, men efter cirka 13 km finns en indisk restaurang som serverar förbaskat god mat. I närheten av Abborrebacken finns en pizzeria och en tempobutik, men då har du inte mer än fem
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 20:37Där den indiska restaurangen ligger idag, låg förut en ICA-butik. Ligger inga butiker i direkt anslutning till spåret vad jag vet. Men du kan göra en avstickare vid Grönsta (20 km), upp till Näset. Där ligger en livsmedelsbutik, men det blir nog 4-5 km ex
Där den indiska restaurangen ligger idag, låg förut en ICA-butik. Ligger inga butiker i direkt anslutning till spåret vad jag vet. Men du kan göra en avstickare vid Grönsta (20 km), upp till Näset. Där ligger en livsmedelsbutik, men det blir nog 4-5 km ex
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 20:47Tack för info. Ang ev avstickare: "more kilometres, more fun" 😉
Tack för info. Ang ev avstickare: "more kilometres, more fun" 😉
Quote from Elias Engqvist on 17 July 2011, 22:39Indiska Samosas är perfekt löparmat ju! Om dom nu har det?
Indiska Samosas är perfekt löparmat ju! Om dom nu har det?
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 03:27Kan man betala med kort på den indiska restaurangen ifråga?
Kan man betala med kort på den indiska restaurangen ifråga?
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 10:05Jag brukar parkera bilen på gärdet där man går i mål.. Det finns en parkering som under lidingöloppet är vätskekontrollen vid 20km. Jag kör vätskebältet första 20km och stannar sedan vid bilen för att fylla på med mera i bältet så det räcker resterande 10
Jag brukar parkera bilen på gärdet där man går i mål.. Det finns en parkering som under lidingöloppet är vätskekontrollen vid 20km. Jag kör vätskebältet första 20km och stannar sedan vid bilen för att fylla på med mera i bältet så det räcker resterande 10
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 22:08Ahh, muy bien. Tackar!
Ahh, muy bien. Tackar!