Quote from Guest on 26 June 2008, 21:01kommer ihåg att det diskuterades om en bra hand pump men hittar inte inlägget. vet nån en bra handpump till bra pris. vill gärna kunna komma upp i hyfsat bra tryck
kommer ihåg att det diskuterades om en bra hand pump men hittar inte inlägget. vet nån en bra handpump till bra pris. vill gärna kunna komma upp i hyfsat bra tryck
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 21:11Hej Henrik.
Jag har en SKS Wese. som är en "Minipump i aluminium munstycke för racerventil. 235 mm. Max 144 psi. Vikt 115g" Och den tycker jag fyller sin funktion väl.
Och den finns här för 190 kr Ord. pris 229 kr
http://www.cykelnetto.com/shop/?artnr
Hej Henrik.
Jag har en SKS Wese. som är en "Minipump i aluminium munstycke för racerventil. 235 mm. Max 144 psi. Vikt 115g" Och den tycker jag fyller sin funktion väl.
Och den finns här för 190 kr Ord. pris 229 kr
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 21:38Jag gick på David P: pch P:s inrådan och köpte en SKS Wese, har bara använt den i "nödsituation" en gång och funka prima!
Jag gick på David P: pch P:s inrådan och köpte en SKS Wese, har bara använt den i "nödsituation" en gång och funka prima!
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 21:43Hej.
Och jag fick nytta av min, inte mindre än fyra ggr under Vr. Tre punka och en klant klämning.
Vänligen
P.
Hej.
Och jag fick nytta av min, inte mindre än fyra ggr under Vr. Tre punka och en klant klämning.
Vänligen
P.
Quote from j sollerman on 26 June 2008, 23:53använde min en gång på halvvättern och en gång i stan i motala. Funkar mycket.
använde min en gång på halvvättern och en gång i stan i motala. Funkar mycket.
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 07:34Min är helt oanvänd, glad är jag för det 🙂 Den kanske inte ens fungerar när den behövs? Eller har den fungerat jättebra, eftersom punkat uteblir? (t+) En "Blackburn, Airstik Carbon".
Min är helt oanvänd, glad är jag för det 🙂 Den kanske inte ens fungerar när den behövs? Eller har den fungerat jättebra, eftersom punkat uteblir? (t+) En "Blackburn, Airstik Carbon".
Quote from Camilla Höög on 27 June 2008, 07:35Köpte också en SKS Wese efter tips från David P. Använde den precis efter jag kört genom ett par glashögar i Jönköping. Fixade bakdäckspunka på 13 minuter och fick upp ett rejält tryck som jag körde de sista 20 milen på.
Testa hemma och se hur snabb och
Köpte också en SKS Wese efter tips från David P. Använde den precis efter jag kört genom ett par glashögar i Jönköping. Fixade bakdäckspunka på 13 minuter och fick upp ett rejält tryck som jag körde de sista 20 milen på.
Testa hemma och se hur snabb och
Quote from Anders Wallerstedt on 27 June 2008, 19:35Ja, det är alltid bra att Testa hemma, så man vet hur det fungerar att fixa en punktering.
Ja, det är alltid bra att Testa hemma, så man vet hur det fungerar att fixa en punktering.
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 13:46vilket tryck kommer man upp i ungefär?
vilket tryck kommer man upp i ungefär?
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 14:29Det står på däckssidan.
Det står på däckssidan.