Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 16:01Hej Henrik.
Med SKS Wese, ska man enligt dom komma upp i Max 144 psi. ( ca 10 kg) och det räcker mer än väl för mig.
Vänligen
P.
Hej Henrik.
Med SKS Wese, ska man enligt dom komma upp i Max 144 psi. ( ca 10 kg) och det räcker mer än väl för mig.
Vänligen
P.
Quote from Fredrik Närenfors on 29 June 2008, 22:24Det intressanta är kanske hur lång tid det tar att komma upp i ca 8 bar.
Utav den anledningen använder jag bara kolsyrepatroner på racern.
Det intressanta är kanske hur lång tid det tar att komma upp i ca 8 bar.
Utav den anledningen använder jag bara kolsyrepatroner på racern.
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 08:52Wese:n gick tillräckligt snabbt för mig iaf! Fast iof var den en framhjulet på en 50 kilos tjej, så det behövdes inga 9 bar!
Wese:n gick tillräckligt snabbt för mig iaf! Fast iof var den en framhjulet på en 50 kilos tjej, så det behövdes inga 9 bar!
Quote from Elias Engqvist on 30 June 2008, 08:53En tjej med framhjul?
En tjej med framhjul?
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 08:55Hon är lite hjulbent...
Hon är lite hjulbent...
Quote from ellen olsson on 8 July 2008, 00:27Jag har både SKS Wese och en Mission Mini. Jag föredrar den senare men båda är bra. Barbieris CarbOne - säljs även under en del andra namn - är också bra för att få upp trycket om man vill ha något lätt. Om jag vill att det ska gå fort så föredrar jag doc
Jag har både SKS Wese och en Mission Mini. Jag föredrar den senare men båda är bra. Barbieris CarbOne - säljs även under en del andra namn - är också bra för att få upp trycket om man vill ha något lätt. Om jag vill att det ska gå fort så föredrar jag doc