Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 12:50Kalmar Mörbylånga motarbetar istället cyklister genom att se till att Ölandsbron är enda stället i landet där det inte går att ta sig på en allmän riksväg med cykel. Cykelförbud pga att bilar prioriteras. Cykelbuss har i många år trafikerat bron så man ku
Kalmar Mörbylånga motarbetar istället cyklister genom att se till att Ölandsbron är enda stället i landet där det inte går att ta sig på en allmän riksväg med cykel. Cykelförbud pga att bilar prioriteras. Cykelbuss har i många år trafikerat bron så man ku
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 12:58Läge för en samlad protestaktion under semestertider då... lagom för ett lopp där alla kör ihop....
Jag har skummat igenom Linköpings plan nu, ser bra ut men på ett par ställen behövs nog lite synpunkter från verkligheten, samt att man får med de som hål
Läge för en samlad protestaktion under semestertider då... lagom för ett lopp där alla kör ihop....
Jag har skummat igenom Linköpings plan nu, ser bra ut men på ett par ställen behövs nog lite synpunkter från verkligheten, samt att man får med de som hål
Quote from Lena O on 15 April 2010, 16:17P Dahl:
Du får inte heller cykla över Skutenbron i Finspång
P Dahl:
Du får inte heller cykla över Skutenbron i Finspång
Quote from ellen olsson on 15 April 2010, 16:19Såvitt jag kan förstå av de konkreta handlingarna så försöker Mölndals kommun bli av med alla cyklister. De säger dock något annat men "action speaks louder than words"...
Såvitt jag kan förstå av de konkreta handlingarna så försöker Mölndals kommun bli av med alla cyklister. De säger dock något annat men "action speaks louder than words"...
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 16:24gazzah: men där finns väl alternativ väg?
gazzah: men där finns väl alternativ väg?
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 23:06När samrådshandlingen var ute stod det exakt ingenting om cykling som idrott eller träningsform. I den antagna versionen står det iallafall en halv rad om mountainbike.
På sidan 43 under rubriken "Fritids- och rekreationscykling" står att kommunen ska "u
När samrådshandlingen var ute stod det exakt ingenting om cykling som idrott eller träningsform. I den antagna versionen står det iallafall en halv rad om mountainbike.
På sidan 43 under rubriken "Fritids- och rekreationscykling" står att kommunen ska "u