Quote from Guest on 26 June 2009, 11:28Jag har fått ett par rapporter från personer som ofta har problem att spara enkla träningspass. Felet kan reproduceras på följande sätt:
1. Klicka på Registrera träning.
2. Välj träningsform, tex Löpning.
3. Välj gårdagens datum genom att klicka i datumf
Jag har fått ett par rapporter från personer som ofta har problem att spara enkla träningspass. Felet kan reproduceras på följande sätt:
1. Klicka på Registrera träning.
2. Välj träningsform, tex Löpning.
3. Välj gårdagens datum genom att klicka i datumf
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 11:38Jag har inga problem med det.
Jag har Internet Explorer 6.0 och XP pro
Jag har inga problem med det.
Jag har Internet Explorer 6.0 och XP pro
Quote from Magnus Gelang on 26 June 2009, 11:41Vill du att vi ska prova de steg du beskriver? Eller vill du bara veta om vi haft problem att regga träning?
Jag har iallafall inte haft problem att regga träning och jag sitter ibland vid en dator med IE8 och ibland med IE7.
Vill du att vi ska prova de steg du beskriver? Eller vill du bara veta om vi haft problem att regga träning?
Jag har iallafall inte haft problem att regga träning och jag sitter ibland vid en dator med IE8 och ibland med IE7.
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 11:43Inga problem här heller, på en Vista/IE8.
Inga problem här heller, på en Vista/IE8.
Quote from Bertil Nolheim on 26 June 2009, 11:44Funkar för mig med FireFox 3.0.11 på Ubuntu.
Funkar för mig med FireFox 3.0.11 på Ubuntu.
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 11:45Jag vill egentligen bara höra om det är någon som haft detta problemet och i så fall försöka utröna under vilka omständigheter det uppstår.
Har ni inte märkt något hittils så fungerar det med all säkerhet bra för er och ni behöver inte testa något. 🙂
Jag vill egentligen bara höra om det är någon som haft detta problemet och i så fall försöka utröna under vilka omständigheter det uppstår.
Har ni inte märkt något hittils så fungerar det med all säkerhet bra för er och ni behöver inte testa något. 🙂
Quote from Magnus Gelang on 26 June 2009, 11:48Ok då fattar jag. Och nej som sagt,,jag har inte haft några problem.
Ok då fattar jag. Och nej som sagt,,jag har inte haft några problem.
Quote from Elias Engqvist on 26 June 2009, 20:07Jag kunde inte ens skriva in inlägg med chrome - nu kör jag MSIE8
Jag mailade Olle ist.
Edit: Jag menar alltså att med MSIE8 funkade det!
Jag kunde inte ens skriva in inlägg med chrome - nu kör jag MSIE8
Jag mailade Olle ist.
Edit: Jag menar alltså att med MSIE8 funkade det!
Quote from Elias Engqvist on 26 June 2009, 20:10Olle, jag lägger bara in ett pass från idag - enklaste enkla - och sparar - och hamnar tillbaka i Registrera pass fast allt är utblankat och inget pass är registrerat!
Och, som sagt motsvarande hände då jag skulle skriva in ett vanligt inlägg ( i den här
Olle, jag lägger bara in ett pass från idag - enklaste enkla - och sparar - och hamnar tillbaka i Registrera pass fast allt är utblankat och inget pass är registrerat!
Och, som sagt motsvarande hände då jag skulle skriva in ett vanligt inlägg ( i den här
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 23:14Det funkar fin-fint med Safari 4 på Mac OS X.
/Micke
Det funkar fin-fint med Safari 4 på Mac OS X.
/Micke