Quote from Elias Engqvist on 26 June 2009, 23:46Safari 4.0 för windows funkar också bra!
Safari 4.0 för windows funkar också bra!
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 00:53mozilla på windows xp fungerar också när jag gör precis så som du beskrivit.
mozilla på windows xp fungerar också när jag gör precis så som du beskrivit.
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 16:03> Det kanske är Chrome?
Jag har inga problem med funbeat i Google Chrome (2.0.172.33).
> Det kanske är Chrome?
Jag har inga problem med funbeat i Google Chrome (2.0.172.33).
Quote from Elias Engqvist on 27 June 2009, 18:31Inte jag heller - nu längre - det var bara igår!?!?!
Någon annan som hade problem igår?
Inte jag heller - nu längre - det var bara igår!?!?!
Någon annan som hade problem igår?
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 21:15Det funkar inte heller med WM6.1 och medföljande Internet explorer. - Försökte nämligen regga träning via mobilen. Det gick bra att logga in, och allt verkade funka ända till dess att jag sparade. Då fick jag felmeddelande att jag inte valt träning, trots
Det funkar inte heller med WM6.1 och medföljande Internet explorer. - Försökte nämligen regga träning via mobilen. Det gick bra att logga in, och allt verkade funka ända till dess att jag sparade. Då fick jag felmeddelande att jag inte valt träning, trots
Quote from Camilla Höög on 30 June 2009, 19:08Nu råkade jag ut för att jag inte kan registrera pass genom Garminsynken. Allt fungerar fram tills jag ser filerna och ska trycka på nästa. När jag trycker på Nästa så laddas bara sidan om utan att några träningar är registrerade.
Sida: http://www.funbeat
Nu råkade jag ut för att jag inte kan registrera pass genom Garminsynken. Allt fungerar fram tills jag ser filerna och ska trycka på nästa. När jag trycker på Nästa så laddas bara sidan om utan att några träningar är registrerade.
Sida: http://www.funbeat
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 19:57Har du zippat filen?
Har du zippat filen?
Quote from Camilla Höög on 30 June 2009, 20:19Jag synkar direkt från klockan.
Jag synkar direkt från klockan.
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 19:21Jag fick precis problem med träningsregistreringen. Problemet uppstod när jag la till äldre pass jag inte gjort tidigare i veckan.
Felet återkom hela tiden när jag valde att själv skriva in datum. När jag istället valde datum ur pop-up-kalendern fungera
Jag fick precis problem med träningsregistreringen. Problemet uppstod när jag la till äldre pass jag inte gjort tidigare i veckan.
Felet återkom hela tiden när jag valde att själv skriva in datum. När jag istället valde datum ur pop-up-kalendern fungera