Quote from Guest on 28 January 2009, 12:37Jag har ett litet problem, nämligen att viljan att träna är lite för stark. Jag har så många träningsformer som jag vill hålla på med, men nu tycks jag ha hittat en bra balans. Problemet är bara att jag vill springa Göteborgsvarvet i år, och jag vet inte
Jag har ett litet problem, nämligen att viljan att träna är lite för stark. Jag har så många träningsformer som jag vill hålla på med, men nu tycks jag ha hittat en bra balans. Problemet är bara att jag vill springa Göteborgsvarvet i år, och jag vet inte
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 12:47Hej!
Har kollat din kalender. Svårt att svara utan att ställa lite motfrågor.
1. Hur mkt vill du träna? Visst går det att lägga in mer löpning ovanpå det andra, visserligen är det viktigt att smyga upp mängden, men annars om du inte får skadekänningar oc
Hej!
Har kollat din kalender. Svårt att svara utan att ställa lite motfrågor.
1. Hur mkt vill du träna? Visst går det att lägga in mer löpning ovanpå det andra, visserligen är det viktigt att smyga upp mängden, men annars om du inte får skadekänningar oc
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 13:09Jag höll på med en explosiv sport under många år. Korta rusher blandat med småjogg. Jag tränade en hel del och då även mycket styrketräning. Av någon knäpp anledning fick jag för mig att göra klassikern det året trotts att jag egentligen inte hade råd med
Jag höll på med en explosiv sport under många år. Korta rusher blandat med småjogg. Jag tränade en hel del och då även mycket styrketräning. Av någon knäpp anledning fick jag för mig att göra klassikern det året trotts att jag egentligen inte hade råd med
Quote from Camilla Höög on 28 January 2009, 13:18Om du vill fokusera på en sak under tid som i det här fallet är Göteborgsvarvet så bör du låta det ta lite mer plats och andra aktiviteter får anpassas till det...under perioden fram till loppet. Efter det så kan du dra ner på löpningen och bara köra unde
Om du vill fokusera på en sak under tid som i det här fallet är Göteborgsvarvet så bör du låta det ta lite mer plats och andra aktiviteter får anpassas till det...under perioden fram till loppet. Efter det så kan du dra ner på löpningen och bara köra unde
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 14:14Anders, tack för dina komentarer. Som svar på dina frågor
1. Vad har du för mål på GBG-varvet?- Jag vill ta mig runt, helst utan att behöva stanna upp och gå, och vill ha en underbar upplevelse. Ja, jag är anmäld.
2. Vilken kondition/uthållighet har du
Anders, tack för dina komentarer. Som svar på dina frågor
1. Vad har du för mål på GBG-varvet?- Jag vill ta mig runt, helst utan att behöva stanna upp och gå, och vill ha en underbar upplevelse. Ja, jag är anmäld.
2. Vilken kondition/uthållighet har du
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 14:16J Blix- precis så tänker jag! Målet behöver inte vara att bli en "bra" halvmara löpare. Mitt mål är ju egentligen att hitta tillbaka till glädjen som jag brukade associera löpningen med. Och att ha en unbderbar upplevelse.
J Blix- precis så tänker jag! Målet behöver inte vara att bli en "bra" halvmara löpare. Mitt mål är ju egentligen att hitta tillbaka till glädjen som jag brukade associera löpningen med. Och att ha en unbderbar upplevelse.
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 14:19Och sist men inte minst, Anders.
Jag beundrar er som kan prioritera en träningsform under en tid, men jag har väldigt svårt för det. Men denna gången kanske man ska försöka? Jag antar att det har med rädsla att göra, för om jag dedikerar mig åt en sport
Och sist men inte minst, Anders.
Jag beundrar er som kan prioritera en träningsform under en tid, men jag har väldigt svårt för det. Men denna gången kanske man ska försöka? Jag antar att det har med rädsla att göra, för om jag dedikerar mig åt en sport