Quote from Guest on 14 July 2013, 12:03Har Kayano blivit tightare?
De första Kayanosen som jag köpte var version 17, vilka jag köpte direkt när de kom.De satt som en smäck och Jag har sprungit mer än 1300km med dom och var så nöjd så jag köpte Kayano version 18 när de kom(Röda). De satt också
Har Kayano blivit tightare?
De första Kayanosen som jag köpte var version 17, vilka jag köpte direkt när de kom.De satt som en smäck och Jag har sprungit mer än 1300km med dom och var så nöjd så jag köpte Kayano version 18 när de kom(Röda). De satt också
Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 12:13Jag har gått upp ett halvnummer men minns inte riktigt vid vilket släpp eller år.
Kanske också för att jag ökat distansen.
Jag har gått upp ett halvnummer men minns inte riktigt vid vilket släpp eller år.
Kanske också för att jag ökat distansen.
Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 21:00Kayano finns både i bredare och tightare modell. För män tror jag att width D är medium och 2E är bred. (4E är x bred)
Kayano finns både i bredare och tightare modell. För män tror jag att width D är medium och 2E är bred. (4E är x bred)
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 09:07Mmm,
det hade varit mest logiskt om jag helt enkelt beställt fel och köpt en smalare variant en normal.
Jag ska kolla upp gamla kvitto.
Mmm,
det hade varit mest logiskt om jag helt enkelt beställt fel och köpt en smalare variant en normal.
Jag ska kolla upp gamla kvitto.
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 10:01Kayano har gjorts om ganska mycket de senaste åren och blivit både lättare och fått en smidigare och tajtare profil, eller vad man ska kalla det, så det är inte alls omöjligt att du kan behöva gå upp en halv storlek i Kayano 18 och 19 jämfört med vad du h
Kayano har gjorts om ganska mycket de senaste åren och blivit både lättare och fått en smidigare och tajtare profil, eller vad man ska kalla det, så det är inte alls omöjligt att du kan behöva gå upp en halv storlek i Kayano 18 och 19 jämfört med vad du h
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 10:36Tror aldrig jag provat Kayano men DS Trainer upplever jag som mindre I storlekarna än andra ASICS.
Tror aldrig jag provat Kayano men DS Trainer upplever jag som mindre I storlekarna än andra ASICS.