Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELHar ni sett raggningskurserna som …
You need to log in to create posts and topics.

Ulrika,
ahaa, du såg väldigt kompetent och kunnig ut så jag trodde du var en såndär salt böna som är född med havsstänk i håret. Ska på semeeeeeeeeeeeeeeeeeester nu nämligen och funderade på det där med att åka båt är ju kul ...

Stina,
hur gick det för

Måste sprida lite k´ljus här...jag har faktiskt läst bok som till stor del lade gunden för de kusrser som finns i sverige...och som befäster "raggningskulturen"

För det första är det en mycket deprimerande och objektifierande bild av både män och kvinnor

Det är helrätt tänkt Magnus,jag tror med på det du säger. Tramsigt att försöka vara någon annan än sig själv.

Men om ingen GÖR något, om inte någon tar ett första steg, gör ett kontaktförsök, raggar eller vad ni vill kalla det - då BLIR det ju aldrig någonting!
Så frågan som följer på "Var ska man egentligen träffa någon?" är "Hur går det till när man får ihop de

hum...det har funkat hitills....

Eller hur....det är ju därför jag är singel!

Ha ha, eller så är jag kräsen!

Men då...du får öva på mig....jag är helt ofarlig...bestäm en tid bara!

På ämnet självkänsla, så tycker jag att Mia Törnbloms böcker är väldigt givande att läsa, speciellt hennes självbiografi, den gav mig mer personlig utveckling än hennes första självkänsla bok. 🙂 Jag kände att min utveckling gick i samma riktning som henn

Precis Carina. Man går på allsvensk fotbollsmatch. Sitter bredvid en snygg herre i lämplig ålder, som uppenbarligen delar åtminstone ett av mina intressen. Jag säger: "Och vad gör du efter matchen då?" Han svarar: "Går hem till min fru." Och jag avslutar

Jag tycker Tim Noakes böcker är givande.

*Scrollar upp* men du skriver ju /.../ dejtingsajt, dejtingsajt. Berätta! Du sitter ju på en guldgruva av information!

(Fotboll, no-no. Gääsp. Mera faart, provat instruktören du ska hoppa tandem med?)