Quote from Guest on 25 September 2008, 17:24Är det bara jag som tycker att det knappt går att träna på Odenplan längre?
Har börjat köra på Fridhemsplan och Globen där man kan få plats i gymmdelen o i duschen =)
Är det bara jag som tycker att det knappt går att träna på Odenplan längre?
Har börjat köra på Fridhemsplan och Globen där man kan få plats i gymmdelen o i duschen =)
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 17:34Det är väldans mycket folk på Odenplan.. trångt i Aerobicsalen.
Det är väldans mycket folk på Odenplan.. trångt i Aerobicsalen.
Quote from Funbeat user on 3 December 2008, 08:22Börja träna på Medley Odenplan istället:P
Börja träna på Medley Odenplan istället:P
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 15:24Odenplan: 8000 medlemmar och 1200-1500 besökare varje dag.
Odenplan: 8000 medlemmar och 1200-1500 besökare varje dag.
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 15:26Det märks i omklädninsrummen. Lider man av social fobi, ska man inte besöka nämnda anläggning.
Det märks i omklädninsrummen. Lider man av social fobi, ska man inte besöka nämnda anläggning.
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 15:35... och cykelsalen blev konstig när de byggde om, trivs ändå bäst på Stureplan som inte har lika många medlemmar som Odenplan... Och de har fler cyklar...
... och cykelsalen blev konstig när de byggde om, trivs ändå bäst på Stureplan som inte har lika många medlemmar som Odenplan... Och de har fler cyklar...
Quote from Nina Schmidt on 10 December 2008, 08:13ja, alldeles för trångt på odenplan, då är tule mycket lugnare och skönare 🙂
tycker det är för många våningar på stureplan, större och fräschare på täby 😀
å snart blir liljeholmen ombyggt, stort och fräscht 😉
ja, alldeles för trångt på odenplan, då är tule mycket lugnare och skönare 🙂
tycker det är för många våningar på stureplan, större och fräschare på täby 😀
å snart blir liljeholmen ombyggt, stort och fräscht 😉
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 09:35Ronnie:
menar du "gamla" anläggningen i Liljeholmen centrum? Den är ju jätteliten...
Ronnie:
menar du "gamla" anläggningen i Liljeholmen centrum? Den är ju jätteliten...
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 13:25Ronnie: Täby är väl knappast en stor anläggning?! Eller menar du luftigare? Fräsch är den, det håller jag med om. Och deras personal håller toppklass.
Ronnie: Täby är väl knappast en stor anläggning?! Eller menar du luftigare? Fräsch är den, det håller jag med om. Och deras personal håller toppklass.
Quote from Nina Schmidt on 10 December 2008, 22:12petra: ja, den gamla nuvarande är liten och provisorisk.....men man håller på att bygga ett helt nytt centrum och det innebär att SATS kommer att få nya stora lokaler där...provisoriska ytor färdiga 1 mars och helt öppet i samband med centrumets invigning
petra: ja, den gamla nuvarande är liten och provisorisk.....men man håller på att bygga ett helt nytt centrum och det innebär att SATS kommer att få nya stora lokaler där...provisoriska ytor färdiga 1 mars och helt öppet i samband med centrumets invigning