Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 22:17Ronnie: Täbys cykelsal har 40 cyklar. Aerobicrummet är inte så stort. Men jag trivs där. Körde spinning där igår.
Ronnie: Täbys cykelsal har 40 cyklar. Aerobicrummet är inte så stort. Men jag trivs där. Körde spinning där igår.
Quote from Nina Schmidt on 10 December 2008, 22:49oki
var där idag....en vacker dag ses vi 😉
oki
var där idag....en vacker dag ses vi 😉
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 17:28Japp, jag kan hålla med. det är grymt trångt på Odenplan vissa tider, de har väl närmare 8000 medlemmar och anläggningen är bara ett plan... men barnpassningen är ju suveränt rolig!!! Jag hade med mina brorsbarn dit och de ville inte gå därifrån!!!
Japp, jag kan hålla med. det är grymt trångt på Odenplan vissa tider, de har väl närmare 8000 medlemmar och anläggningen är bara ett plan... men barnpassningen är ju suveränt rolig!!! Jag hade med mina brorsbarn dit och de ville inte gå därifrån!!!
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 20:54Jag var på SATS Odenplan på juldagen (ett av de få SATS som hade öppet). Jag hade inte varit där på ett tag men tyvärr måste jag säga att det var lika ofräscht som jag mindes det: Överfulla skräpkorgar. Trasigt handfat (ok, det kan hända var som helst och
Jag var på SATS Odenplan på juldagen (ett av de få SATS som hade öppet). Jag hade inte varit där på ett tag men tyvärr måste jag säga att det var lika ofräscht som jag mindes det: Överfulla skräpkorgar. Trasigt handfat (ok, det kan hända var som helst och
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 13:42mm sant, men snart öppnar Hornstull =)
mm sant, men snart öppnar Hornstull =)
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 14:32Japp, nu närmar det sig!
Japp, nu närmar det sig!
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 18:28Mkt bättre där nu, testa igen! Tränar där fem dagar i veckan, kan inte tänka mig att träna på nåt annat gym än Odenplan.
Mkt bättre där nu, testa igen! Tränar där fem dagar i veckan, kan inte tänka mig att träna på nåt annat gym än Odenplan.