Quote from Guest on 23 August 2011, 07:59Jag ska försöka springa Harbro-Brantbrink-Lida-rundan (17,9km) ca 1 gång i veckan och det vore skoj med lite sällsis någon gång. Springer i ca 5:30-tempo så det går inte så väldans fort.
Någon som är sugen att henka på någon gång?
Jag ska försöka springa Harbro-Brantbrink-Lida-rundan (17,9km) ca 1 gång i veckan och det vore skoj med lite sällsis någon gång. Springer i ca 5:30-tempo så det går inte så väldans fort.
Någon som är sugen att henka på någon gång?
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 08:09Jag är gärna med men nu är det annat på gång som Sala silverman. Kanske 10-11 eller 24-25 sep. Kan bara helger eller morgon.
Jag är gärna med men nu är det annat på gång som Sala silverman. Kanske 10-11 eller 24-25 sep. Kan bara helger eller morgon.
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 09:25Jag hakar väldigt gärna på! Hur ser dina veckor ut? Jag jobbar skift så kan även fm ibland..
Jag hakar väldigt gärna på! Hur ser dina veckor ut? Jag jobbar skift så kan även fm ibland..
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 11:32Kul att det finns intresse då får vi försöka styra ihop en eller flera rundor framöver. Jag tror inte det blir något för min del denna helg men efter det lär det funka kvällstid på veckodagarna eller vilken tid som helst på helgerna.
Kul att det finns intresse då får vi försöka styra ihop en eller flera rundor framöver. Jag tror inte det blir något för min del denna helg men efter det lär det funka kvällstid på veckodagarna eller vilken tid som helst på helgerna.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 12:19Jag ska springa den rundan någon gång i höst, och de andra som har ungefär samma distans: Ursvik, Rudan, runt Gömmaren i Huddinge.
Oktober tror jag det blir för Harbro-Brantbrink-Lida.
Jag ska springa den rundan någon gång i höst, och de andra som har ungefär samma distans: Ursvik, Rudan, runt Gömmaren i Huddinge.
Oktober tror jag det blir för Harbro-Brantbrink-Lida.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 19:36Jag skulle kunna tänka mig att hänga på pass i både Harbro och Gömmarskogen. Det svåra är alltid bara att hitta tid mellan alla familjära aktiviteter.
Jag skulle kunna tänka mig att hänga på pass i både Harbro och Gömmarskogen. Det svåra är alltid bara att hitta tid mellan alla familjära aktiviteter.
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 07:33Jag skulle oxå kunna tänka mej hänga på!
Kan vi inte styra upp en dag som passar flera av oss?
Jag skulle oxå kunna tänka mej hänga på!
Kan vi inte styra upp en dag som passar flera av oss?
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 08:19Jag skulle gärna haka på men mitt tempo på längre rundor är 6.30-7.00 min/km så om någon vill springa lugnt så kan vi ta sällskap.
Det gör väl inget om vi skulle bli två fartgrupper?
Jag skulle gärna haka på men mitt tempo på längre rundor är 6.30-7.00 min/km så om någon vill springa lugnt så kan vi ta sällskap.
Det gör väl inget om vi skulle bli två fartgrupper?
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 15:207 min/km är ok för mig.
Vi kanske ska starta en tråd för gemensamma rundor kring dessa distanser...15-18 km.
Vilka platser då?
Runt sjön Gömmaren.
Rudan.
Ursvik
Harbro-Brantbrink-Lida-Harbro.Andra platser?
7 min/km är ok för mig.
Vi kanske ska starta en tråd för gemensamma rundor kring dessa distanser...15-18 km.
Vilka platser då?
Runt sjön Gömmaren.
Rudan.
Ursvik
Harbro-Brantbrink-Lida-Harbro.
Andra platser?
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 17:36Skulle inte den tråden kunna startas i den här gruppen?
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2812
Skulle inte den tråden kunna startas i den här gruppen?