Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 10:20Anders: Så tättrafikerade cykelstråk? Söder om Götet är det löjligt glest med cyklisterna - åtminstone där jag åker och såhär års, så att montera en stänkskärm för att inte stänka på den stackars cyklist jag åker förbi på mogonkulan går bort - jag håller
Anders: Så tättrafikerade cykelstråk? Söder om Götet är det löjligt glest med cyklisterna - åtminstone där jag åker och såhär års, så att montera en stänkskärm för att inte stänka på den stackars cyklist jag åker förbi på mogonkulan går bort - jag håller
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 10:22"I princip" gillar jag att pendelcykla utan skärmar. Men två oljefläckar senare kändes det som en princip jag kunde rucka på
"I princip" gillar jag att pendelcykla utan skärmar. Men två oljefläckar senare kändes det som en princip jag kunde rucka på
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 10:28150 000 cyklister per dygn läste jag så sent som igår... (utan källkritik iofs).
150 000 cyklister per dygn läste jag så sent som igår... (utan källkritik iofs).
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 10:40Sascha: Popnita fast ytterligare en bit stänkskärm utanpå den som sitter fast (överlapp typ 10 cm). Gör den inte längre än att du kan köra ned långsamt från en hög trottoarkant. På denna förlängda del popnitar/drar du över en bit av en gammal MTB-slang, d
Sascha: Popnita fast ytterligare en bit stänkskärm utanpå den som sitter fast (överlapp typ 10 cm). Gör den inte längre än att du kan köra ned långsamt från en hög trottoarkant. På denna förlängda del popnitar/drar du över en bit av en gammal MTB-slang, d
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 10:47Slängde dit riktiga skärmar på hybriden, den här årstiden blir det kallt om det stänker. Och skitigt, det är som sagt inte bara regnvatten. Kolla bilarna, hur lätt är det att få dem rena så här års.
Slängde dit riktiga skärmar på hybriden, den här årstiden blir det kallt om det stänker. Och skitigt, det är som sagt inte bara regnvatten. Kolla bilarna, hur lätt är det att få dem rena så här års.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 10:48Man vill ju även att cykeln ska se snygg ut. Snygg och praktisk. Därför får mina cyklar ha traditionella MTB skärmar som mest.
Man vill ju även att cykeln ska se snygg ut. Snygg och praktisk. Därför får mina cyklar ha traditionella MTB skärmar som mest.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 10:56Nu pendlar jag iofs inte,men Jag va ute med min polare på ett lvgpass i regn.det va väll typ 2grader och lite duggregn.det blev bara 4mil.var helt blå i arshlet efter passet.så ja inhandlade en skärm och ett par damasker.Nu e det ju en helt annan grej å c
Nu pendlar jag iofs inte,men Jag va ute med min polare på ett lvgpass i regn.det va väll typ 2grader och lite duggregn.det blev bara 4mil.var helt blå i arshlet efter passet.så ja inhandlade en skärm och ett par damasker.Nu e det ju en helt annan grej å c
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 12:04När jag cyklar så här års är det mest mörkt, så jag struntar i hur ful cykeln är.
När jag cyklar så här års är det mest mörkt, så jag struntar i hur ful cykeln är.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 22:12Hoppas alla har skärm och kompislapp på cykeln så här års, eftersom jag cyklar tillsammans med klubbkompisarna på lvg-träningarna. Inte alls kul att ligga bakom någon när vägarna är blöta och fulla med salt. Varken ansikte eller kläder tycker det är kul.
Hoppas alla har skärm och kompislapp på cykeln så här års, eftersom jag cyklar tillsammans med klubbkompisarna på lvg-träningarna. Inte alls kul att ligga bakom någon när vägarna är blöta och fulla med salt. Varken ansikte eller kläder tycker det är kul.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 22:43ska slänga på en kompislapp på skärmen.
ska slänga på en kompislapp på skärmen.