Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 13:01Är det en riktig Ironman eller bara en Fata Morgana?
Är det en riktig Ironman eller bara en Fata Morgana?
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 16:05Det här David det är "the real shit", IRONMAN-tävlingarnas IRONMAN, IRONMANs urtävling. Mer IRONMAN än det här kan det knappast bli!
Det här David det är "the real shit", IRONMAN-tävlingarnas IRONMAN, IRONMANs urtävling. Mer IRONMAN än det här kan det knappast bli!
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 16:26Är Stålmannen med då?
Är Stålmannen med då?
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 17:12Vilka är favoriter i år? Dam/herr?
Vilka är favoriter i år? Dam/herr?
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 17:13Mannagrynet borde vara en given vinare.
Mannagrynet borde vara en given vinare.
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 09:06Både Craig Alexander och Chrissie Wellington ser otroligt starka ut. Chrissies Challenge Roth var ju helt otrolig.
Sen tror jag att dansken Rasmus Henning och tysken Raelert på manssidan kan göra fina lopp, Rasmus gjorde väl den 4e snabbaste IM-tiden någ
Både Craig Alexander och Chrissie Wellington ser otroligt starka ut. Chrissies Challenge Roth var ju helt otrolig.
Sen tror jag att dansken Rasmus Henning och tysken Raelert på manssidan kan göra fina lopp, Rasmus gjorde väl den 4e snabbaste IM-tiden någ
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 09:28David fråga Lejonhammar, han har koll på det med Ironman. Ryktena säger att han har gjort en Ironman dock ej på Hawaii.
David fråga Lejonhammar, han har koll på det med Ironman. Ryktena säger att han har gjort en Ironman dock ej på Hawaii.
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 09:31Jag tror och håller på Raelert idag. Tycker han har utvecklats mycket i år och kan han bara hålla högt tryck undre cyklingen så kommer inte Alexander att hinna ifatt honom undre löpningen. Proffsen vet om att de måste hålla ett högt tempo undre cyklingen
Jag tror och håller på Raelert idag. Tycker han har utvecklats mycket i år och kan han bara hålla högt tryck undre cyklingen så kommer inte Alexander att hinna ifatt honom undre löpningen. Proffsen vet om att de måste hålla ett högt tempo undre cyklingen
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 11:38Jag hoppas mest att min arbetskamrat (och tillika våran FunBeat kompis) Lars Mattson ska lyckas med sitt lopp trots dom problem han hade med knät under sensommaren.
Jag hoppas mest att min arbetskamrat (och tillika våran FunBeat kompis) Lars Mattson ska lyckas med sitt lopp trots dom problem han hade med knät under sensommaren.
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 14:19Personligen håller jag på vår nordiske granne Rasmus Henning, tror han kan ta det faktiskt. 5a förra året på sin debut med bruten hand.
Sen hejar vi ju alla självklart på de svenskar som ska vara med, en nämndes ovan, Antti Antonov är en annan, imponera
Personligen håller jag på vår nordiske granne Rasmus Henning, tror han kan ta det faktiskt. 5a förra året på sin debut med bruten hand.
Sen hejar vi ju alla självklart på de svenskar som ska vara med, en nämndes ovan, Antti Antonov är en annan, imponera