Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 22:36Simma 3,8km under timmen, cykla 18mil på 4 timmar och sen springa maran på mindre än 3 timmar! Det låter helt otroligt. Vilka fantastiska idrottare!
Säg mig någon, hur i all sin dar kan man cykla 18mil på ca4timmar? För mig låter det knappt fysiskt möjli
Simma 3,8km under timmen, cykla 18mil på 4 timmar och sen springa maran på mindre än 3 timmar! Det låter helt otroligt. Vilka fantastiska idrottare!
Säg mig någon, hur i all sin dar kan man cykla 18mil på ca4timmar? För mig låter det knappt fysiskt möjli
Quote from j sollerman on 12 October 2010, 10:36TRoligen är de cyklarna..
TRoligen är de cyklarna..
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 10:53Skönt att höra Kalle. Då är det bara börja spara nu då... 😉
Skönt att höra Kalle. Då är det bara börja spara nu då... 😉
Quote from Elias Engqvist on 12 October 2010, 10:56Jag såg att Lewa Sport (http://www.lewasport.se/Default.aspx?module=4&content=37&lang=SV&fwsite=1) har en Cervelo P4 Team för 105000:- Den gör säkert 45km/h i snitt!
Jag såg att Lewa Sport (http://www.lewasport.se/Default.aspx?module=4&content=37&lang=SV&fwsite=1) har en Cervelo P4 Team för 105000:- Den gör säkert 45km/h i snitt!
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 11:15Först KÖPER man sig så snabb man kan, sen får man träna sig till resten. Åtminstone om man ska göra cykelhandlaren lycklig 😉
Jag har inte lyckats med något av det än, men det kommer 🙂
Först KÖPER man sig så snabb man kan, sen får man träna sig till resten. Åtminstone om man ska göra cykelhandlaren lycklig 😉
Jag har inte lyckats med något av det än, men det kommer 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 11:25Problemet med värstingcyklarna är ju att de är så jobbiga att springa ikapp, där de cyklar iväg för sig själv.
Problemet med värstingcyklarna är ju att de är så jobbiga att springa ikapp, där de cyklar iväg för sig själv.
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 11:29Såja, nu ska vi sansa oss lite - Chris Lieto cyklade på 4:23, vilket är ganska mycket mer än 4 timmar.
Ska man köra SÅ fort måste allt stämma - både idrottare och material.
Men de flesta skulle komma långt med att bara träna hårdare, cykeln ger inga timm
Såja, nu ska vi sansa oss lite - Chris Lieto cyklade på 4:23, vilket är ganska mycket mer än 4 timmar.
Ska man köra SÅ fort måste allt stämma - både idrottare och material.
Men de flesta skulle komma långt med att bara träna hårdare, cykeln ger inga timm
Quote from Elias Engqvist on 12 October 2010, 13:13Då kommer den viktigaste frågan Oscar:
Hur mycket kostade cykeln?(För hur mycket du tränat är ju ointressant 😉 )
Då kommer den viktigaste frågan Oscar:
Hur mycket kostade cykeln?
(För hur mycket du tränat är ju ointressant 😉 )
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 13:26Jadu... drygt 25.000 blir det, så som den såg ut den dagen.
Men då var en del begagnat... så tillkommer hjälm, skor och nog bytte jag lite saker till de sista månaderna. Det är nog närmare 30 när jag tänker efter.Löpskorna kostade väl en tusenlapp... 😉
Jadu... drygt 25.000 blir det, så som den såg ut den dagen.
Men då var en del begagnat... så tillkommer hjälm, skor och nog bytte jag lite saker till de sista månaderna. Det är nog närmare 30 när jag tänker efter.
Löpskorna kostade väl en tusenlapp... 😉
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 20:50Snabbare cykel ju högre pris? Gäller detta bara avancerade triathloncyklar eller? Jag står precis i begrepp att köpa en cykel, en Nishiki för 9500:-. Eller ska jag vänta till nästa års cyklar har dykt upp? Kan de vara snabbare, det har ju gått ett år, ett
Snabbare cykel ju högre pris? Gäller detta bara avancerade triathloncyklar eller? Jag står precis i begrepp att köpa en cykel, en Nishiki för 9500:-. Eller ska jag vänta till nästa års cyklar har dykt upp? Kan de vara snabbare, det har ju gått ett år, ett